تعطیلی کتابخانه های عمومی تا سرانجام سال 98

به گزارش کد الکترونیک، با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی تا خاتمه سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا خاتمه سال تعطیل شدند.

تعطیلی کتابخانه های عمومی تا سرانجام سال 98

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش کد الکترونیک از مهر، با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی تا خاتمه سال، و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا خاتمه سال تعطیل شدند.

لازم به ذکر است از سوم اسفند تا کنون و در سه مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه های عمومی نیز تعطیل شدند.

بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، فرایند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور شروع شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در زمان مقتضی کتابخانه های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر بگیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 863

به "تعطیلی کتابخانه های عمومی تا سرانجام سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کتابخانه های عمومی تا سرانجام سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید