تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در شورای عالی

به گزارش کد الکترونیک، دو پیشنهاد معاونت گردشگری برای طرح در شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست کمیسیون تخصصی این شورا که امروز دوشنبه 20 آبان 1398 در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید، به تصویب رسید.

تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در شورای عالی

به گزارش خبرنگار کد الکترونیک، نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای طرح پیشنهادهای معاونت گردشگری با حضور رضا معصومی راد رئیس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی و اعضای این شورا و نمایندگانی از وزارتخانه های کشور، امور خارجه، امور مالی و دارایی، راه و شهرسازی و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید.

در این نشست چهار پیشنهاد معاونت گردشگری مطرح و دو پیشنهاد به تصویب رسید، در پیشنهاد نخست وزاررتخانه های کشور و راه و شهرسازی موظف هستند در تهیه یا بازنگری طرح های جامع، تفضیلی شهرها و هادی روستاها، متناسب با ظرفیت و مزیت های شهر و روستا، مشخص شده توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به پیش بینی زمین با کاربری ایجاد فضاهای گردشگری اقدام کند.

در پیشنهاد دوم، سازمان ملی زمین و مسکن و امور اراضی کشور موظفند به منظور کاهش هزینه های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، قیمت گذاری اراضی را براساس شرایط، قبل از اجرای طرح محاسبه نموده و با تقسیط مناسب از مجریان طرح ها وصول نمایند.

دو پیشنهاد دیگر در جلسات آینده اصلاح و آنالیز می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 691

به "تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در شورای عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 2 پیشنهاد معاونت گردشگری در شورای عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید