ترس پلیس فدرال آمریکا از نشر اطلاعات شخصی نیروهای پلیس در اینترنت

به گزارش کد الکترونیک، کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گفته مأموران پلیس فدرال در جریان ناآرامی های پورتلند اتیکت نامشان را نمی زنند تا اطلاعات شخصی شان در اینترنت نشر داده نشود.

ترس پلیس فدرال آمریکا از نشر اطلاعات شخصی نیروهای پلیس در اینترنت

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری فارس، مارک مورگان، کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گفته مأموران پلیس فدرال در جریان ناآرامی های پورتلند از ترس اینکه اطلاعات شخصی آنان در سطح اینترنت نشر داده گردد از زدن اتیکت نامشان خودداری می نمایند.

به نوشته وبگاه نیوزویک، مورگان در یک کنفرانس خبری روز سه شنبه، با رد این موضوع که مأموران پلیس فدرال، تظاهرات نمایندگان در شهر پورتلند را بدون نشان دادن هویت خود به عنوان پلیس دستگیر می نمایند، گفت: تمام مأموران، نوعی نشان را به تن می زنند که نشان دهند متعلق به پلیس فدرال هستند.

مورگان همچنین گفت لباس فرم این مأموران باید کلمه پلیس را به عنوان مبنای اولیه شناسایی خود روی سینه داشته باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیاری از مأموران از ترس اینکه اطلاعات شخصی آنان در سطح اینترنت نشر داده گردد، اتیکت های نام خود را نمی زنند.

به گفته او، این در حالی است که اطلاعات بعضی از این مأموران قبلاً در اینترنت پخش شده است.

کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا همچنین درباره مسئله پخش شدن اطلاعات این مأموران در اینترنت گفت: این مسئله دیگری است که کاملاً منزجر نماینده است.

وی اضافه کرد افرادی که این اطلاعات را در اینترنت پخش می نمایند نه تنها زندگی این نیرو ها، که زندگی خانواده هایشان را نیز به خطر می اندازند؛ زیرا آنها اطلاعات خانه های این مأموران را منتشر می نمایند و به افراد دیگر [تلویحاً] می گویند که به خانه هایشان بروند.

هفته نامه آمریکایی نیشن اخیراً در گزارشی از جنگ مخفی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با معترضان در شهر پورتلند خبر داده و نوشته بود پلیس های فدرال از چند روز پیش با استفاده از خودروهایی که آرم پلیس ندارند در شهر گشت زنی نموده و معترضان را دستگیر می نمایند.

روایت های افراد و ویدئوهای منتشرشده در فضای مجازی نشان می دهد که مأموران پلیس بعد از حرکت با خودرو به سمت معترضان بدون هیچ توضیحی آنها را دستگیر می نمایند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1274

به "ترس پلیس فدرال آمریکا از نشر اطلاعات شخصی نیروهای پلیس در اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس پلیس فدرال آمریکا از نشر اطلاعات شخصی نیروهای پلیس در اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید