تحرک هوایی کره شمالی با نوسازی پایگاه نظامی سانچن و جابه جایی جنگنده ها

به گزارش کد الکترونیک، تصاویر ماهواره ای از تحرکات تازه کره شمالی ، جابه جایی جنگنده ها و توسعه یکی از پایگاه های هوایی این کشور حکایت دارد.

تحرک هوایی کره شمالی با نوسازی پایگاه نظامی سانچن و جابه جایی جنگنده ها

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک، تصاویر ماهواره ای از تحرکات تازه کره شمالی در یک پایگاه هوایی این کشور و توسعه باندها و آشیانه های پروازی حکایت دارد.

به نوشته روزنامه کوریا جونگانگ دیلی به نقل از اندیشکده آمریکایی مطالعات بین المللی تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که بازآماد و توسعه عمده در پایگاه هوایی سانچن که معمولاً مدرن ترین و برترین جنگنده های کره شمالی در آنجا مستقر هستند، در حال اجرا است.

این پایگاه محل استقرار جنگنده های سوخو-25 و میگ- 29 و سامانه های پدافند هوایی است و بر اساس تجزیه و تحلیل تصاویر، کره شمالی در حال بازسازی عمده این پایگاه هوایی است. تجزیه و تحلیل تصاویر به وسیله این اندیشکده بعلاوه نشان می دهد که کره شمالی برای نوسازی این پایگاه هوایی جنگنده های خود را به پایگاه های هوایی در کائچان و پوکچانگ مستقر نموده است. اینک باندها و آشیانه های هواپیماها در در پایگاه سانچن در حال توسعه هستند.

به گفته جوزف اس برمودز تحلیلگر امور نظامی جابجایی این هواپیماها به پایگاه های مختلف حکایت از آمادگی پرواز بسیار بالای این جنگنده ها و پایگاه های هوایی میزبان آن هاست.

طی 20 سال گذشته نیروی هوایی کره شمالی غالباً برای آموزش خلبانان و آزمایش آمادگی عملیاتی خود در بازه زمانی بین زمستان و تابستان را انتخاب نموده است. با این حال، تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که کره شمالی هیچ تغییری در برج های کنترل مختلف، تجهیزات رادار، ساختمان های پشتیبانی مرتبط با پایگاه هوایی سانچن انجام نداده است

بر اساس ارقام، نیروی هوایی کره شمالی بیش از 800 فروند هواپیمای جنگی، 300 بالگرد و بیش از 300 هواپیمای ترابری دارد. برترین جنگنده های کره شمالی میگ های- 29 میگ -23 و سوخوی -25 هستند. گفته می گردد که کره شمالی شماری بالگرد ام دی-500 ساخت آمریکا دارد که گمان می رود به وسیله دور زدن تحریم های بین المللی خریداری شده باشند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1899

به "تحرک هوایی کره شمالی با نوسازی پایگاه نظامی سانچن و جابه جایی جنگنده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحرک هوایی کره شمالی با نوسازی پایگاه نظامی سانچن و جابه جایی جنگنده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید