بیانیه وزارت خارجه سوریه در نهمین سالگرد جنگ در این کشور

به گزارش کد الکترونیک، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای گفت: با وجود فشار های سیاسی، تحریم های اقتصادی و سیاه نمایی رسانه ای، توطئه ها علیه سوریه شکست خورده است.

بیانیه وزارت خارجه سوریه در نهمین سالگرد جنگ در این کشور

به گزارش ، همزمان با نهمین سالگرد جنگ سوریه، وزارت خارجه این کشور گفت: با وجود فشار های سیاسی، تحریم های اقتصادی و سیاه نمایی رسانه ای، توطئه ها علیه سوریه شکست خورده است.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای افزود: مواضع خصمانه کشور های حامی گروه های تروریستی یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان علیه سوریه شگفت انگیز نیست، چرا که این کشور ها در جنگ علیه سوریه به اهدافشان نرسیدند.

در این بیانیه آمده است: جنگ علیه سوریه بخشی از سناریوی کشور های استعمارگر قدیم است تا دوباره سلطه و هیمنه خود را بر جهان تحمیل کنند.

وزارت امور خارجه سوریه در ادامه، گریه دروغین و مواضع منافقانه این کشور ها را در خصوص حقوق بشر در سوریه تقبیح کرد و یادآور شد کسانی که دستانشان به خون شهروندان بی گناه سوری آغشته است، نمی توانند خود را مدعی دفاع از حقوق آن ها مطرح کند.

به گفته وزارت خارجه سوریه، مدعیان دلسوزی برای مردم تحریم های ظالمانه علیه آن ها را به سرانجام ببرند.

در این بیانیه آمده است جنگ جهانی نیابتی تروریست ها علیه سوریه که منجر به آواره شدن میلیون ها شهروند سوری شد، نقض آشکار حاکمیت ملی، دخالتی آشکار در امور داخلی و نقض آشکار حقوق بین الملل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1008

به "بیانیه وزارت خارجه سوریه در نهمین سالگرد جنگ در این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه وزارت خارجه سوریه در نهمین سالگرد جنگ در این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید