اینستاگرام ظاهراً روی سرویس اشتراک پولی مشابه توییتر بلو کار می نماید

به گزارش کد الکترونیک، الساندرو پالوزی که تا به امروز گزارش های معتبری درباره تغییرات اینستاگرام ارائه نموده، در توییت تازه خود شرح می دهد که کد های کشف شده از این شبکه اجتماعی به نشان آبی پولی و یک اشتراک تازه اشاره دارد. بعلاوه ظاهراً همین کد در آخرین نسخه اپلیکیشن فیسبوک هم پیدا شده که نشان می دهد در صورت ادامه توسعه این محصول، سرویس اشتراک پولی برای پلتفرم های متا نیز ارائه خواهد شد.

اینستاگرام ظاهراً روی سرویس اشتراک پولی مشابه توییتر بلو کار می نماید

کد هایی که از برنامه اینستاگرام کشف شده، نشان می دهد که این شبکه اجتماعی در حال توسعه سرویسی مانند توییتر بلو برای دریافت نشان آبی است.

ایلان ماسک پس از اینکه مدیرعامل توییتر شد، کوشش زیادی برای افزایش عایدی این پلتفرم کرد که یکی از آن ها ارائه سرویس اشتراک پریمیوم 8 دلاری توییتر بلو بود. از جمله ویژگی های این سرویس می توان به تیک آبی تأییدیه اشاره نمود. حالا در گزارش های تازهی ادعا شده که اینستاگرام نیز ممکن است در حال توسعه چنین سرویس اشتراکی برای دریافت تأییدیه باشد.

الساندرو پالوزی که تا به امروز گزارش های معتبری درباره تغییرات اینستاگرام ارائه نموده، در توییت تازه خود شرح می دهد که کد های کشف شده از این شبکه اجتماعی به نشان آبی پولی و یک اشتراک تازه اشاره دارد. بعلاوه ظاهراً همین کد در آخرین نسخه اپلیکیشن فیسبوک هم پیدا شده که نشان می دهد در صورت ادامه توسعه این محصول، سرویس اشتراک پولی برای پلتفرم های متا نیز ارائه خواهد شد.

اینستاگرام معمولاً آزمایش های کوچک یا نمونه های اولی خود را در صورت فاش شدن تأیید می نماید، اما غول شبکه های اجتماعی هنوز به ارائه یک اشتراک پولی برای دریافت نشان تأیید هیچ اشاره ای ننموده است.

کد های کشف شده از اینستاگرام

علاوه بر این، پالوزی تصویری از کد برنامه اینستاگرام را با TechCrunch به اشتراک گذاشت که در آن ها دو کد IG-NME-PAID-BLUE-BADGE-IDV و FB-NME-PAID-BLUE-BADGE-IDV دیده می گردد. او بعلاوه شرح می دهد که عبارت IDV در این کد ها می تواند به معنای تأیید هویت باشد.

با این حال، پالوزی تاکید می نماید که حتی با وجود این کدها، هنوز چیزی در برنامه برای ارائه به کاربران وجود ندارد، بنابراین فعلاً نمی توانیم در خصوص کد های کشف شده گزارش قطعی ارائه کرد.

در حال حاضر، اینستاگرام نشان آبی تأیید مورد علاقه را فقط به افراد برجسته، افراد مشهور و برند ها یا نهاد های جهانی اعطا می نماید و کاربران روزانه و سازندگان کوچک تر این شبکه اجتماعی از مدت ها قبل در پی ارائه ویژگی مشابهی برای خود بوده اند.

هرچند این سیستم هنوز تغییر زیادی ننموده است، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در سال 2020 قول داده بود که بهبود فرایند تأیید حساب در مرکز توجه آن ها قرار خواهد گرفت.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2350

به "اینستاگرام ظاهراً روی سرویس اشتراک پولی مشابه توییتر بلو کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام ظاهراً روی سرویس اشتراک پولی مشابه توییتر بلو کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید