تب کلاب هاوس فروکش کرد

به گزارش کد الکترونیک، استقبال کاربران از اپلیکیشن کلاب هاوس کاهش پیدا نموده و در آوریل تنها بیش از 900 هزار بار در مقایسه با رکورد 9.6 میلیون بار در فوریه، دانلود شد.

تب کلاب هاوس فروکش کرد

این شبکه اجتماعی صوتی در دوران پاندمی محبوبیت پیدا کرد و با سرمایه گذاریهایی که جذب کرد، ارزش آن حدود چهار میلیارد دلار برآورد شده است.

سخنگوی شرکت تحلیل داده سنسور تاور به بیزنس اینسایدر گفت: کلاب هاوس در آوریل در سطح جهانی حدود 922 هزار بار دانلود شد که 66 درصد در مقایسه با 2.7 میلیون دانلود در مارس و همچنین در مقایسه با 9.6 میلیون دانلود در فوریه کاهش داشت.

کاهش دانلود کاربران نشان دهنده کندی رشد این سرویس شبکه اجتماعی است که از زمان راه اندازی در یک سال گذشته محبوبیت سریعی را تجربه کرد و خود را به عنوان یک پدیده سیلیکون ولی شناساند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، آمار سنسور پاور نشان می دهد کلاب هاوس که تنها با دعوت قابل دسترس است، در فوریه حدود 10 میلیون بار دانلود شد که 300 درصد در مقایسه با 2.4 میلیون بار در ژانویه افزایش داشت.

دلایل متعددی ممکن است عامل افول اقبال کاربران به کلاب هاوس باشند. بعضی می گویند این اپلیکیشن که فعلا نسخه iOS آن عرضه شده است، در دوران پاندمی به این دلیل محبوبیت پیدا کرد که بسیاری از افراد تشنه صحبت با دیگران بودند. اکنون که آمار واکسیناسیون در آمریکا و کشورهای دیگر افزایش پیدا نموده است و مردم برای نخستین بار پس از یک مدت طولانی کاهش محدودیتهای کرونایی را تجربه نموده و از خانه خارج می شوند، کلاب هاوس ممکن است افول کند. همچنین این حقیقت وجود دارد که رقیبان برجسته ای مانند فیس بوک، توییتر و اسپاتیفای در کوشش برای رقابت با کلاب هاوس، سرویسهای مشابه را عرضه نموده اند. به عنوان مثال توییتر سرویس اسپیس خود را برای کاربران اندروید و iOS که 600 طرفدار یا بیشتر دارند، رسما عرضه کرد. کلاب هاوس در کوشش برای جذب کاربران بیشتر، هفته گذشته اظهار داشت سرگرم تست نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1778

به "تب کلاب هاوس فروکش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب کلاب هاوس فروکش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید