اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جوانان

به گزارش کد الکترونیک، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از اعطای تسهیلات اشتغالزایی برای اشتغال 7 هزار نفر از جوانان کشور اطلاع داد.

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جوانان

محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با کد الکترونیک، در مورد تاثیر اعطای تسهیلات اشتغالزایی در بهبود شرایط جوانان گفت: در معاونت امور جوانان بارها بر لزوم اشتغال جوانان به عنوان بهترین ابزار در کاهش آسیب های اجتماعی و تشویق آنها به تشکیل زندگی تاکید نموده ایم و همیشه در جستجوی راهکارهای ممکن بوده ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته پیروز شدیم به وسیله تسهیلات اشتغالزایی برای جوانان شرایط بهتری را برای کارآفرینی فراهم کنیم، اظهار کرد: به همین منظور سال گذشته برای جوانان با عاملیت بانک رسالت زمینه اشتغال 7 هزار نفر از جوانان فراهم شد که این تسهیلات در قالب 1660رسته کار اعطا شده است.

به گفته معاون امور جوانان این تسهیلات در 19 استان در اختیار جوانان نهاده شده است. همچنین تصمیم بر اعطای این تسهیلات برای اولین بار در سال 97 به تصویب رسید که سال جاری برای نخستین بار در اختیار جوانان نهاده شد. همچنین این تسهیلات در سال 97 تنها شامل 6 رسته کاری بود که سال جاری در 22 رسته کاری اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 936

به "اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید