برترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر گردشگران

به گزارش کد الکترونیک، از هتل های فوق لوکس مانند برج العرب و آتلانتیس گرفته تا هتل های 3 و 4 ستاره، دبی را به مقصدی عالی برای تمام مسافران با هر بودجه ای تبدیل نموده اند. پس اگر این شهر رنگارنگ را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب نموده اید می توانید با اقامت در هتل های 4 ستاره سفری لوکس اما ارزان داشته باشید. به همین دلیل در ادامه برترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر گردشگران را مورد آنالیز قرار می دهیم.

برترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر گردشگران

به جرئت می توان گفت که هتل های 4 ستاره دبی یک سر و گردن بالاتر از هتل های هم سطح خود در دیگر مقاصد گردشگری قرار دارند. صدها هتل که به مسافران این امکان را می دهند تا در منطقه ای که مورد نظرشان است اقامت داشته و به جاذبه های گردشگری دبی به راحتی دسترسی داشته باشند. در این بین رادیسون بلو، شرایتون، هالیدی این و نووتل به برترین هتل های 4 ستاره دبی بیشتر هوادار را در میان پکیج های تور دبی دارند.

هتل رویال کانتینانتال دبی / Royal Continental Hotel

منطقه دیره دبی جز مناطقی ست که به علت داشتن هتل های متنوع بسیار مورد توجه مسافران بوده و هتل رویال کنتینانتال به عنوان یکی از برترین هتل های 4 ستاره دبی در این منطقه قرار گرفته است. رویال کنتینانتال امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره شامل اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، میز تنیس و استخر را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. بعلاوه این هتل با قرار گرفتن در کنار بندر سعید و مترو دسترسی میهمانان را به جاذبه های توریستی و مراکز خرید دبی بسیار آسان نموده است.

آدرس هتل رویال کانتینانتال دبی: 27th Street, Next to Deira City Centre, Port Saeed, Deira, Dubai, United Arab Emirates

هتل رز ریحان دبی / Rose Rayhaan by Rotana

رز ریحان با موقعیت مکانی عالی و ارائه امکانات لوکس هتلی توانسته در میان فهرست برترین هتل های 4 ستاره دبی قرار گیرد. این هتل در خیابان شیخ زائد قرار گرفته و با مرکز تجاری دبی تنها 3 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی ایستگاه مترو به هتل رز ریحان نیز از دیگر دلایل محبوبیت این هتل می باشد. رز ریحان دارای 462 اتاق و سوئیت است که بیشتر آن ها چشم اندازی فوق العاده زیبا به برج الخلیفه معروف دبی دارند. یک استخر رو باز با جایگاه های آفتابی، بخش مخصوص خدمات اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران بین المللی و اینترنت رایگان از دیگر امکانات هتل 4 ستاره رز ریحان روتانا هستند.

آدرس هتل رز ریحان روتانا دبی: Sheikh Zayed Rd - Trade Centre - DIFC - Dubai - United Arab Emirates

هتل هالیدی این / Holiday Inn

هتل هالیدی این دبی در خیابان الرقه قرار گرفته و با ایستگاه مترو تنها 2 دقیقه فاصله دارد. این هتل با امکاناتی در حد هتل 5 ستاره مانند اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، میز اسنوکر، رستوران بین المللی و استخر تجهیز شده است. در مجموع 139 اتاق در هتل هالیدی این وجود دارند که همگی آن ها دارای فضایی بزرگ بوده که سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز راحتی، سرویس مبل راحتی، دستگاه چای ساز، حمام اختصاصی با تمامی وسایل بهداشتی و سایر امکانات رفاهی را در خود دارند.

آدرس هتل هالیدی این دبی: Sheikh Zayed Road, Al Barsha, near Mall of the Emirates, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

هتل نووتل آلبرشا / Novotel Dubai Al Barsha

سفر شما به دبی چه تفریحی باشد و چه تجاری هتل نووتل با قرار گرفتن در منطقه البرشا می توانید انتخابی مناسب برای شما باشد. این هتل با داشتن قیمت مناسب و البته ارائه امکانات عالی جز برترین هتل های 4 ستاره دبی به شمار می رود. مسافران در طول اقامت خود می توانند از طعم غذاهای لذیذ رستوران های هتل، خدمات باشگاه، سالن ماساژ و مجموعه آبی مجهز هتل استفاده نمایند. هتل نووتل البرشا دارای 465 اتاق است که با تلویزیون صفحه تخت، حمام مجهز، اینترنت وای فای رایگان، دستگاه چای و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا و غیره تجهیز شده اند.

آدرس هتل تووتل البرشا دبی: Sheikh Zayed Rd - opp. Mashreq Metro Station - Al Barsha Al Barsha 1 - Dubai - United Arab Emirates

هتل مدیا وان / MEDIA ONE HOTEL

مدیا وان از هتل های 4 ستاره دبی است که معماری بسیار خلاقانه دارد و در فاصله 8 دقیقه ای از ساحل قرار گرفته، این هتل نیز مانند سایر هتل های 4 ستاره دبی با امکاناتی مانند استخر روباز، سالن بدنسازی و اینترنت رایگان تجهیز شده است. پذیرش هتل 24 ساعته بوده و کارکنان آن به زبان های زنده جهان مسلط هستند؛ بنابراین مسافران می توانند به راحتی درخواست های خود را با پذیرش در میان گذارند. تمامی اتاق های هتل دیوارهای ضد صدا داشته و شما می توانید دمای هوا را طبق سلیقه خودتان تنظیم کنید.

آدرس هتل مدیا وان دبی: Plot No.1 Al Falak St - Al Sufouh - Al Sufouh 2 - Dubai - United Arab Emirates

هتل آتانا دبی / ATANA HOTEL

هتل آتانا از برترین هتل های 4 ستاره دبی است که تنها 5 دقیقه با بازار عمومی دبی فاصله دارد. این هتل اینترنت رایگان را در اختیار میهمانان گذاشته و با امکاناتی مانند پذیرش 24 ساعته، کارمندان چند زبانه، سیستم تهویه هوای مطبوع، محوطه مخصوص سیگار، استخر، تراس، باشگاه بدنسازی و غیره تجهیز شده است. بعلاوه میهمانان می تواند وعده های غذایی را در رستوران سر باز هتل صرف نمایند.

آدرس هتل آتانا دبی: Hessa St - Al Thanyah 1Barsha Heights - Dubai - United Arab Emirates

قیمت هتل های دبی 4 ستاره

بعد از آشنایی با برترین هتل های 4 ستاره دبی به بحث شیرین قیمت می رسیم. قیمت رزرو هتل های 4 ستاره در دبی به عوامل مختلف از جمله موقعیت مکانی هتل و امکاناتی که ارائه می دهند بستگی دارد اما در مجموع می توان گفت که هزینه اقامت 3 شب و 4 روز در هتل های 4 ستاره حدود 900 درهم است که با توجه به تاریخ سفر و سایر موارد ذکر شده ممکن است بیشتر یا کمتر گردد.

مطالب مرتبط

ه

مراکز تفریحی دبی برای بچه ها | شهر بچه ها دبی

دبی مال کجاست؟ | بزرگترین شاپینگ مال دبی

برترین هتل های دبی؛ از برج العرب تا هتل آرمانی

برای سفر به اروپا چقدر پول ضروری است | سفر 200 یورویی به اروپا

برترین غذاهای دبی | قیمت غذا در دبی 1401

افتخارات آژانس هواپیمایی کد الکترونیک

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2184

به "برترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید