استفاده از شبکه شاد برای تقویت برنامه های ترویجی و تبلیغی

به گزارش کد الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد به منظور تقویت برنامه های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی خبر داد.

استفاده از شبکه شاد برای تقویت برنامه های ترویجی و تبلیغی

به گزارش خبرگزاری کد الکترونیک به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مسعود شکوهی گفت: زمینه سازی لازم برای اجرای فعالیت راهنمایی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با بهره گیری از مشاوران مدارس، برای همه دانش آموزان در منطقه ها شهری، روستایی و منطقه ها عشایری، تحت پوشش خدمـات مشاوره ای و پیشگیـری از آسیب های اجتماعی به شکل غیر حضوری و حضوری، صورت می گیرد.

وی اضافه نمود: معاونت پرورشی و فرهنگی درصدد آن است که کیفیت این فعالیت ها را به خصوص در منطقه های که دسترسی بر خط (آنلاین)، موجود نیست، تقویت کرده و برای ایجاد عدالت در ارائه خدمـات، از طریق حضوری عمل کند.

شکوهی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش از یک سو آموزش، تربیت و بالندگی انسان های مستعد جامعه را برعهده دارد و تأمین کننده نیـاز های نیـروی انسانی کشور در بخش های فرهنـگی، اجتماعی و اقتصادی است و از سوی دیگر تربیت آینده سازان وفادار به انقلاب اسلامی، متدیّن، شجاع، با بصیرت و مقاوم را برعهده دارد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با اشاره به بسترسازی شبکه شاد در تقویت برنامه های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی گفت: جلب مشارکت و ایجاد نگرش مثبت در دانش آموزان، والدین، زمیـنه سازی جهت ایـجاد جذابیـت در بعـد محتوایـی جهت ارائه خدمات مشورتی، ارتقایی، راهنمایی، مشاوره ای و آموزشی، ارائه آموزش های ارتقـایی و ارتقای دانش و مهارت ها از جمله برنامه هایی است که در جهت تقویت برنامه های شاد درنظر گرفته ایم.

وی همچنین به برخی از فعالیت های اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اضافه نمود: ارائه خدمات در چارچوب برنامه نماد (نظام مراقبت دانش آموزان) و ارائه خدمات سریع و به موقع مشاوره ای و روان شناختی از طریق خط ملی نماد 1570 در تمامی استان ها، از جمله این فعالیت هاست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2178

به "استفاده از شبکه شاد برای تقویت برنامه های ترویجی و تبلیغی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از شبکه شاد برای تقویت برنامه های ترویجی و تبلیغی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید