شروع مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی 1400

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1401-1400 شروع شد و این مهلت تا 10 آذر ادامه دارد.

شروع مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی 1400

براساس موافقت به عمل آمده با پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت، برای بعضی از رشته محل های آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 ظرفیت معین شد.

برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 تعداد 173 ظرفیت در نظر گرفته شده است که از این تعداد 46 نفر در ظرفیت عادی و 127 نفر در ظرفیت شهریه پرداز پذیرفته می شوند.

بعلاوه در پرستاری بچه ها دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، فناوری اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران و کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ظرفیت صفر اعلام شده است و پذیرش دانشجو در این کدرشته محل ها صورت نمی گیرد.

داوطلبان می توانند با وارد کردن کد رهگیری نسبت به انتخاب رشته محل های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت از تاریخ 8 تا 10 آذر اقدام نمایند.

تمام افرادی که در مرحله اول مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند و در هیچیک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

با توجه به اینکه رشته محل تازه اضافه نشده است، لذا استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان با آزمون نیز با رعایت تمام ضوابط مجاز به انتخاب محل هستند.

زمان آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، به وسیله دانشگاه پذیرنده معین و اعلام خواهد شد.

بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است. از همین رو با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل معین نموده، هیچ گونه تغییر در محل پذیرش پس از اعلام نتایج انجام نخواهد شد.

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در هفته آخر آذرماه 1400 به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.

ظرفیت رشته محل های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 تعداد 173 نفر اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2073

به "شروع مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید