شروع ثبت نام مجدد کنکور سراسری از 12 اسفندماه ، طرح سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی اجرا می گردد

به گزارش کد الکترونیک، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

شروع ثبت نام مجدد کنکور سراسری از 12 اسفندماه ، طرح سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی اجرا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه کد الکترونیک، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور 99 از 12 اسفند 98 شروع می گردد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال 1399 رشته های با آزمون دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت 16 تا 27 بهمن 98 پیروز به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.

توکلی اضافه کرد: ثبت نام کنکور سراسری سال 1399 برای پذیرش در رشته های با آزمون دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 اعلام شد

نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و داوطلبان با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org می توانند از نتیجه خود مطلع شوند.

آمار شرکت نمایندگان کنکور دکتری 99 نسبت به سال قبل کاهش یافته است

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آمار ثبت نامی های آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1399 را نسبت به سال گذشته با کاهش 19 هزار و 176 نفری گفت و اضافه کرد: کنکور دکتری روز آدینه 9 اسفند 98 در 244 رشته امتحانی، 103 حوزه امتحانی و 60 شهرستان برگزار می گردد.

اسامی چندبرابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی کشور اعلام شد

اسامی مرحله چندبرابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1398 برای انجام مراحل بعدی این آزمون از جمله مصاحبه استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

اطلاعیه وزارت علوم درباره مرحله دوم آزمون استخدامی

وزارت علوم در مورد افراد معرفی شده مرحله دوم آزمون استخدامی این وزارتخانه اطلاعیه ای صادر کرد.

ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت نام طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی از 26 بهمن ماه 98 شروع شد و تا 5 اسفند ماه ادامه دارد. دانشگاه علمی کاربردی دارای 800 دوره پودمانی است که از میان آن ها 11 دوره برای اجرای طرح سرباز ماهر اختصاص یافته است.

شروع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بعضی پردیس های دانشگاه فرهنگیان

براساس مصوبه جلسه بیستم شورای سنجش و پذیرش دانشجو و بنا به درخواست وزارت آموزش و پرورش برای تامین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد احتیاج آموزشی خود، با توجه به عدم تکمیل ظرفیت در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خورستان، مقرر شد تکمیل ظرفیت بعضی کدرشته محل های مربوط به استان های مذکور برای تحصیل در پردیس های دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد لذا داوطلبان واجد شرایط براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 و جداول حاوی اطلاعات رشته محل ها می توانند تا یکم اسفندماه 98 نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 20 کدرشته محل) در این مرحله از تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

سهمیه جذب اعضای هیئت علمی خواهران در دانشگاه های تک جنسیتی افزایش یافت

محمد رضا رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: به دستور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و به مناسبت ولادت حضرت زهرای اطهر و روز زن به عنوان بزرگداشت مقام زن سهمیه جذب خواهران در بیست و سومین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه های تک جنسیتی دو برابر افزایش یافت و به جذب خواهران اختصاص پیدا کرد.

دانشگاه آزاد برترین دانشگاه خاورمیانه در فراوری علم شد

در آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم کلاریویت آنالاتیکس (ESI) در دی سال 98 (9 ژانویه سال 2020)، دانشگاه آزاد در تعداد مستندات علمی برترین دانشگاه خاورمیانه شد. بر اساس آخرین ویرایش این پایگاه ایران با 307656 فراوری علمی در صدر کشور های خاورمیانه قرار گرفته است.

آزمون تولیمو یکم اسفندماه 98 در تهران برگزار می گردد

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A 2020) دوره 141 منتشر شد. مطابق این اطلاعیه یکصد و چهل و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی، صبح روز پنجشنبه یکم اسفندماه 98 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 99 شروع شد

با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 گروه پزشکی در روز های 26 و 27 تیرماه سال 1399، دفترچه راھنمای ثبت نام این آزمون از دوشنبه 28 بهمن ماه 98 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر و ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون از امروز 28 بهمن ماه شروع شد. مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 گروه پزشکی تا ساعت 10 صبح 10 اسفند 98 ادامه دارد.

برگزیدگان سی سومین جشنواره بین المللی خوارزمی معرفی شدند

اختتامیه سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی با حضور رییس جمهور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی برای معرفی دانشمندان، پژوهشگران و نوآوران برگزار گردید. در این جشنواره از 15 طرح برتر تقدیر شد که از این تعداد 10 طرح داخلی، 4 طرح خارجی و یک طرح ایرانی مقیم خارج بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 915

به "شروع ثبت نام مجدد کنکور سراسری از 12 اسفندماه ، طرح سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مجدد کنکور سراسری از 12 اسفندماه ، طرح سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید