آذرباد: می خواهم برترین پاسور لیگ شوم، شکست دادن فولاد اهمیت زیادی برای ما دارد

به گزارش کد الکترونیک، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در پی آن است که در فصل جاری عنوان برترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

آذرباد: می خواهم برترین پاسور لیگ شوم، شکست دادن فولاد اهمیت زیادی برای ما دارد

محسن آذرباد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کد الکترونیک، درباره پیروزی تیمش در بازی با پدیده مشهد گفت: در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است و بیشتر تیم ها هم خودشان را تقویت نموده اند. با اینکه سه گل زدیم، ولی این بازی اصلاً برای ما آسان نبود. خدا را شکر که بعد از آغاز دوباره لیگ سه امتیازی مهم گرفتیم تا برای بازی های بعدی انگیزه و روحیه بیشتری داشته باشیم.

آذرباد که با دادن دو پاس گل در بازی روز گذشته، همراه با مهدی ترابی در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برتر حضور دارد، در این مورد خاطر نشان کرد: پارسال هم در بازی برگشت پدیده را 2 بر یک بردیم که من پاس گل دادم. در بازی دیروز هم خدا یاری کرد و توانستم دو پاس گل بدهم. وقتی به تیمم یاری می کنم احساس خوبی دارم و همه بازیکنان مس این هدف را دارند که در خدمت تیم باشند. پارسال کمی دیر راه افتادم، ولی خدا را شکر سال جاری شرایط بهتری دارم و می خواهم برترین پاسور لیگ شوم.

هافبک تیم فوتبال مس در پاسخ به این پرسش که آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا چقدر شانس دارند، توضیح داد: ما حتی پارسال هم شانس داشتیم سهمیه بگیریم، ولی در چند بازی خانگی امتیازهای حساسی را از دست دادیم. سال جاری اما شرایط بهتری داریم و بازی به بازی هم جلو می رویم. پیش بینی سخت است، چون رقابت سختی بین تیم ها وجود دارد، ولی کوشش می کنیم تا در برترین جایگاه قرار بگیریم.

آذرباد در انتها با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان توضیح داد: این یکی از مهمترین بازی های فصل است و شکست دادن فولاد برای ما اهمیت زیادی دارد. ما احتیاج مبرمی به گرفتن سه امتیاز این بازی داریم و به خوبی می دانیم با چه تیم باکیفیتی روبه رو می شویم. با این حال هدف ما چیزی جز برد نیست. اگر این بازی را ببریم موقعیت مان در جدول خیلی بهتر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2164

به "آذرباد: می خواهم برترین پاسور لیگ شوم، شکست دادن فولاد اهمیت زیادی برای ما دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرباد: می خواهم برترین پاسور لیگ شوم، شکست دادن فولاد اهمیت زیادی برای ما دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید