طلسم مهاجم استقلال پس از 515 دقیقه شکست

به گزارش کد الکترونیک، رودی ژستد مهاجم فرانسوی آبی پوشان که از بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی است و از هفته چهارم به استقلال اضافه شد، سرانجام پس از 7 بازی پیروز به گلزنی شد تا طلسم ناکاهای وی در باز کردن دروازه شکسته شود.

طلسم مهاجم استقلال پس از 515 دقیقه شکست

ژستد بعد از پیوستن به استقلال به جز یک بازی که با حکم سازمان لیگ امکان بازی پیدا نکرد، در سایر دیدارهای استقلال در ترکیب ثابت قرار داشت و علیرغم تلاش های زیاد و تاثیرگذاری که در خط حمله داشت، پیروز به گلزنی نشده بود تا از سوی منتقدین تحت فشار قرار داشته باشد. گلزنی این بازیکن در مشهد باعث شد تا حدودی از زیر فشار خارج شده و در بازی های پیش رو راحت تر بازی کند.

رودی ژستد قبل از اولین گلی که برای استقلال در مشهد به ثمر برساند 515 دقیقه در ترکیب این تیم بازی کرده بود و نخستین گلش با پیراهن آبی را بعد از این مدت به ثمر رسانده باشد.

ژستد برای اولین بار در هفته چهارم و دیدار مقابل نساجی در ترکیب استقلال قرار گرفت و بعد از 61 دقیقه حضور در میدان جای خود را به ارسلان مطهری داد. وی در هفته پنجم 74 دقیقه مقابل نساجی بازی کرد و جای خود را به امیر علی صادقی داد. این مهاجم فرانسوی هفته ششم مقابل گل گهر به دلیل حکم سازمان لیگ بازی نکرد و در هفته هفتم مقابل صنعت نفت به ترکیب آبی پوشان بازگشت و 90 دقیقه در میدان حضور داشت. در هفته هشتم مقابل پرسپولیس 89 دقیقه بازی کرد و در هفته دهم نیز مقابل سپاهان در تمام 90 دقیقه در میدان حضور داشت.

ژستد پیش از این 2 بار برای آبی پوشان گلسازی کرده بود تا یکی از پاسورهای پیروز استقلال باشد و سرانجام پس از 515 دقیقه حضور در میدان پیروز شد اولین گلش را برای تیم جدیدش در لیگ برتر ایران به ثمر برساند.

روز گذشته استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید که رودی ژستد زننده دومین گل آبی پوشان بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2112

به "طلسم مهاجم استقلال پس از 515 دقیقه شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم مهاجم استقلال پس از 515 دقیقه شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید