حریف اول تیم ملی در جام ملتها: درگیر با جنگ، وبا و قحطی

به گزارش کد الکترونیک، یمن در جنگ و بیماری و گرانی وحشتناک به سر می برد. در این شرایط کسی به تیمی که برای اولین بار موفق شد صعودی تاریخی به جام ملت های آسیا داشته باشد فکر نمی کند.

حریف اول تیم ملی در جام ملتها: درگیر با جنگ، وبا و قحطی

به گزارش کد الکترونیک ، تیم ملی یمن اولین حریف تیم ملی در مسابقات جام ملتهای آسیاست.هر چند در این گروه ویتنام را هم داریم که کشور کوچک و البته حریف ضعیفی به حساب می آید اما اوضاع یمن قابل مقایسه با ویتنام نیست.متاثر از اتفاقات اخیر کشور یمن که در جنگ با سعودی ، تظاهرات،بیماری وبا و قحطی و خشکسالی است تیم ملی فوتبال این کشور هم عملا تعطیل است.حریف اول تیم ملی در جام ملتها هنوز سرمربی ندارد و احتمالا تنها تیم از بین 24 تیم این تورنمنت است که با چنین مشکل بزرگی روبرو است.

به تبع اتفاقات داخلی و جنگ خانمانسوز در یمن بازی بعدی تیم ملی این کشور دیدار با ایران در تاریخ 7 ژانویه ذکر گردیده است.جالب اینکه آخرین بازی رسمی تیم ملی یمن هم روز 27 مارس یعنی نزدیک به پنج ماه قبل در دوحه برگزار گردیده که با برتری 2 بریک یمن مقابل نپال به خاتمه رسید و منجر به اولین صعودشان به جام ملتهای آسیا شد.با شرایط فعلی البته که فوتبال در این کشور اولویت نیست و شاید تیم ملی یمن بدون بازی و اردو وارد جام ملتها گردد.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 86

به "حریف اول تیم ملی در جام ملتها: درگیر با جنگ، وبا و قحطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف اول تیم ملی در جام ملتها: درگیر با جنگ، وبا و قحطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید