12 ایده برای ست کردن استایل غیررسمی مردانه

به گزارش کد الکترونیک، خوب به نظر رسیدن با کت و شلوار کار سختی نیست. اگر به مقدار کافی پول و یک خیاط باتجربه دارید که می داند دارد چه می نماید، امکان ندارد که استایل رسمی شما شیک و زیبا نشود. در این صورت، تنها کاری که بکنید این است که کت و شلوار خوش دوخت خود را بپوشید اما درباره استایل غیررسمی همه چیز به این سادگی نیست. کت و شلوار یونیفرمی است که خودش را تکمیل می نماید اما لباس های غیررسمی این طور نیستند. شما باید لباس های مختلف را به تنهایی ترکیب و ست کنید و هیچ خیاطی وجود ندارد که پشت آن پنهان شوید. برای اینکه لباس های غیررسمی را به برترین شکل با هم ترکیب کنید، می توانید از ترندهای استایل غیررسمی مردانه در 2024 الهام بگیرید. در این مقاله، با مهم ترین این ترندها آشنا می شوید.

12 ایده برای ست کردن استایل غیررسمی مردانه

نمونه هایی از استایل غیررسمی مردانه در 2024

برای داشتن استایل غیررسمی در 2024 اولین کاری که باید بکنید این است که لباس های ترند سال جاری را در استایل خود به کار ببرید. در ادامه، مهم ترین لباس های به کار رفته در استایل غیررسمی مردانه در 2024 را می خوانید.

کفش کتانی بسکتبال با ساق های کوتاه

اگر می خواهید واقعا استایلی شبیه به ترندهای 2024 داشته باشید، قبل از هر چیزی به یک جفت کفش کتانی بسکتبال ساق کوتاه یا بدون ساق احتیاج دارید. این کفش ها را می توانید با چند شلوار غیررسمی و راحت ست کنید. فرقی نمی نماید که شلوار کتانی راسته یا دم پا گشاد بپوشید، این کفش های کتنی می توانند لباس شما را به برترین شکل زیباتر نمایند.

کفش های کتانی بسکتبالی که برای داشتن استایل مردانه مد روز سال جاری انتخاب می کنید، نباید بیشتر از سه رنگ داشته باشند. به این ترتیب، همه چیز ملایم تر و شیک تر به نظر خواهد رسید.

کاپشن موتورسواری چرمی

واقعیت این است که کاپشن موتورسواری چرمی هیچ وقت به مقدار سال جاری ترند نبوده است. همه چیز هم به شیک و مجذوب کننده بودن این کاپشن مربوط می گردد. برای اینکه استایل شما حال و هوای مارلون براندو در فیلم هایش را پیدا کند، کاپشن موتورسواری چرمی را با شلوار گشاد، هودی زیبا و کفش های کتانی بزرگ ست کنید. این کاپشن های چرمی کلاسیک همواره مطابق با مد روز هستند و به هر لباسی مجذوب کنندهیت می بخشند. برای داشتن استایل غیررسمی مردانه در 2024 یکی از این کاپشن ها بخری تا بدون دردسر برای سال جاری و سال های بعد طبق مد روز لباس بپوشید.

شلوار بگ

برای ایجاد استایل غیررسمی مردانه در 2024 باید شلوارهای باریک و راسته را کنار بگذارید. به این ترتیب، یک چهره تازه مطابق با مد روز از خود به نمایش می گذارید که در کانون توجه همه قرار خواهد گرفت. شلوارهای گشاد و بگ این روزها به شدت محبوب شده اند. بنابراین، اگر همواره در پی استایلی راحت بوده اید، سال جاری سال شما است.

در سال 2024، شلوارهایی که از زانو به پایین گشاد می شوند، به شما فضای بیشتری برای تحرک می دهند و از شما یک مرد شیک پوش و امروزی می سازند.

ترنچ کت

برای هواداران ترنچ کت خبر خوشی داریم؛ این کت با چند تغییر مجذوب کننده تر باری دیگر به عرصه مد و فشن بازگشته است. این کت بلند و باکلاس تنها یک ردیف دکمه دارد و از پارچه های مقاوم برای دوام بیشتر دوخته می گردد. بنابراین، کمتر مرد شیک پوشی می تواند از خیر آن بگذرد.

بسیاری از طراحان مد برای شیک و به روز نگهداشتن کت ترنچ، در آن تغییرات ظریفی داده اند. استفاده از پارچه های بهتر، اشکال ساده و طراحی مینیمالیستی برخی از این تغییرات هستند. هدف از این تغییرات این است که کت ترنج تازه و فریبنده نگه داشته گردد و در عین حال، مجذوب کنندهیت کلاسیک خود را حفظ کند.

تی شرت رکابی

اگر عاشق پوشیدن تی شرت در روزهای گرم سال هستید، آماده باشید تا آن را با چیزی تازه تر و غیررسمی تر عوض کنید. تی شرت های رکابی لباس های دیگری هستند که سال جاری مد شده اند. البته، یقه این تی شرت ها باید باریک و شیک باشد و به شما حال و هوای راحت و در عین حال، زیبایی می دهد.

روی این تی شرت یک کاپشن یا کت تابستانی غیررسمی، یک کت قابل تنفس یا پیراهن دکمه دار مردانه بپوشید تا استایلتان به استایل های ترند سال جاری نزدیک گردد.

لباس های براق با رنگ های متالیک

آنچه در ترندهای سال جاری بیش از همه می درخشد، لباس های براق با رنگ های متالیک است. در حال حاضر، طراحان مد با استفاده از لباس هایی که درخشش ستاره ها را دارند برای مجذوب کننده تر شدن استایل ها استفاده می نمایند. تاپ هایی با رنگ های درخشان، شلوارهایی با طرح های مد روز و لباس های مردانه ای با رنگ نقره ای متالیک برخی از لباس های محبوب این استایل هستند.

ممکن است این استایل آن استایلی نباشد که شما به آن علاقه دارید اما کسی چه می داند، ممکن است این استایل همان استایلی باشد که برای بهبود ظاهر خود همواره در پی آن بوده اید.

پیراهن و شلوار جین

یکی از لباس هایی که هیچ وقت کهنه نمی گردد، لباس جین است. بنابراین، می توانید آن را بیشتر در استایل خود به کار ببرید. به جای پیراهن یا شلوار جین تکی از پیراهن و شلوار جین با هم بهره ببرید. ترکیب لباس های جین و کت های ترنچ، ست کردن پیراهن های جین با شلوارهای جین و جلیقه های بدون آستین با شلوار جین زاپ دار یکی از ترندهای استایل غیررسمی مردانه در 2024 است.

شلوارک های رسمی

بهار و تابستان 2024 زمانی است که مد بسیاری از قوانین را زیر پا بگذارد. در این فصل ها، مدرنیته و آرامش تا حد زیادی در هم آمیخته شده اند. طراحان شلوارک های رسمی را به بازار معرفی کردند. والنتینو طراح مد ایتالیایی همانند رهبری بی باک در این زمینه با ارائه شلوارکی با ظاهری جسورانه و کبالتی رنگ ظرافت را با راحتی تلفیق کرد.

بلیزر شیک با این شلوارک رسمی به زیبایی ست می گردد و استایلی شیک و چشم نواز به شما می دهد. خطوط منظم و رنگ شاد این استایل توجه هر کسی را به خود جلب می نماید و باعث می گردد که میان شیک بودن و غیررسمی بودن تعادل کاملی ایجاد گردد.

جلیقه مردانه

احتمالا حداقل یک یا چند مرتبه را به خاطر می آورید که پدربزرگتان را با یک جلیقه قدیمی دیده اید. این جلیقه ها زمانی قدیمی و از مد افتاده محسوب می شدند و مانند یک لباس کهنه گرد و خاک گرفته در کمدهای لباس جای می گرفتند اما این جلیقه ها به عرصه مد بازگشته اند.

بنابراین، از این جلیقه ها بیش از قبل در استایل های خود بهره ببرید. برای اینکه این لباس مانند روزهای گذشته و از مد افتاده به نظر نرسد، باید آن را به روش درستی استایل کنید. این جلیقه را با یک تی شرت راحت و چند شلوار جین مد روز ست کنید. برای اینکه این ظاهر مجذوب کننده تر به نظر برسد هم می توانید یک جفت کفش اسپرت به آن اضافه کنید. به این ترتیب، استایل شما از استایلی معمولی به برترین استایل غیررسمی مردانه در 2024 تبدیل خواهد شد.

بازگشت استایل Y2K

چه کسی می تواند یکی از سبک های متمایز اوایل دهه 2000 را فراموش کند؟ اگر یک یا دو لباس از استایل های این دهه داشته باشید، همه چیز مجذوب کننده تر خواهد شد. استایل Y2K یکی از استایل های آن دهه با قدرت کامل و کمی تغییرات بازگشته است. شلوارهای جین گشاد و تاپ های راگبی مجذوب کننده بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته اند اما این بار این لباس ها استایل های امروزی، شاد و تازهی را به عرصه مد آورده اند. بنابراین، شاید این مسیری نیست که از استایل Y2K انتظار دارید اما مجذوب کنندهیتی که این استایل دارد، نوید شگفت انگیز بودن را می دهد.

لباس های گشاد و راحت

سال جاری تغییر مشخصی در استایل مردانه اجرا شده است. مدل های تنگ و باریکی که معمولا می پوشیم، دیگر مد نیستند. ترند 2024 به ظاهر زیبای دهه های 1940 و 1950 بازگشته که کلاسیک و جاودانه است. بیشتر مردان راحتی و استایل را با هم ترجیح می دهند. اگر شما هم جزو این دسته از مردان هستید، باید خود را خوش شانس بدانید چون استایل غیررسمی مردانه در 2024 راحت و هوشمندانه به نظر می رسد. اجازه بدهید تا این ظرافت وینتیج با مد امروزی بدرخشد و در عین حال از برترین های هر دو دنیای قدیمی و نوی مد لذت ببرید!

کوله پشتی

کوله پشتی ها وسایل شما را در خود به خوبی جای می دهند. این اکسسوری های غیررسمی به علت ویژگی های کاربردی که دارد، با استایل های غیررسمی به خوبی ست می گردد. برای کسانی که هر روز باید از خانه به محل کار بروند، آزاد بودن دست ها هنگام حرکت با وسایل حمل و نقل عمومی یک دارایی ارزشمند است. یک کوله پشتی چرمی لوکس ترین کوله پشتی خواهد بود اما کوله پشتی های پارچه ای را هم می توانید امتحان کنید. این کوله ها به شما برای داشتن استایلی غیررسمی یاری می نمایند.

نکات مهم برای استایل غیررسمی مردانه در 2024

برای اینکه استایل غیررسمی شما همواره مطابق با مد روز باشد و در عین حال، غیرحرفه ای به نظر نرسد، باید به 6 نکته مهم توجه داشته باشید.

1. به تناسب مقدار لباس ها توجه کنید

تناسب مقدار لباس هایتان می تواند استایل غیررسمی شما را معمولی یا شیک کند. البته، احتیاجی نیست که همواره همه لباس های شما متناسب باشند. تناسب مقدار لباس ها به ظاهری که می خواهید داشته باشید و شکل بدن شما بستگی دارد.

طراحان سنتی لباس معتقدند که زمانی لباس شما متناسب است که طراحی باریک تری داشته باشد اما این تنگ و باریک بودن نباید محدودنماینده باشد. در فصل های گرم تر سال کمی این مقدار ها بزرگتر می گردد تا لباس ها راحت تر و گشادتر از حالت معمول باشند. البته، شما کماکان می توانید از لباس های تنگ تر و هم مقدار بدنتان بهره ببرید. این موضوع به شکل بدن شما هم بستگی دارد.

نکته مهم این است که تناسب یکی از مهم ترین جنبه های لباس است و باید بیش از هر چیزی به آن دقت داشته باشید.

2. لباسی که با آن راحت هستید را بشناسید

اگر با لباس های غیررسمی احساس راحتی نمی کنید، داشتن لباس های غیررسمی فراوان برای شما فایده ای ندارد. لباسی را بپوشید که با آن احساس راحتی می کنید. از قلم نیاندازید که مهم ترین ویژگی لباس های غیررسمی راحت بودن آن ها است. بنابراین، هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنید.

3. همه چیز را ساده نگهدارید

استایل مینیمال لزوما مد این روزها نیست. در عوض، لباس های اورسایز برای برخی ها مجذوب کننده تر به نظر می رسند. بااین حال، لباس های ساده به تنهایی هرگز مجذوب کننده نخواهند بود. سعی کنید لباس های ساده در مدل های مختلف را با هم ترکیب کنید تا بدون هیچ دردسری یک استایل غیررسمی و زیبا داشته باشید.

4. جزئیات اهمیت دارند

برای ترکیب کردن لباس های غیررسمی به جزئیات آن ها توجه کنید. به عنوان مثال، می توانید شلوار و تی شرت جین را با هم ترکیب کنید. قطعا این ترکیب استایلی غیررسمی ایجاد می نماید که می توانید آن را به روش های متعددی امتحان کنید. بالا زدن آستین ها یا رها کردن آن ها، تا زدن دم پاچه های شلوار و استفاده از شلوار جین راسته یا گشادتر ترفندها و تغییرات ظریفی هستند که تفاوت نسبتا قابل توجهی در استایل غیررسمی شما ایجاد می نمایند.

5. لباس های یکدست را امتحان کنید

بسیاری از مردم لباس های یکدست به شکل یونیفرم را خفه نماینده و محدودنماینده می دانند اما برای برخی از افراد پوشیدن این لباس ها تمرینی برای سادگی و داشتن یک استایل مینیمال است. راهی برای پوشیدن لباس های هماهنگ با هم بیابید که آسان و بی دردسر باشد. این لباس ها شباهتی به کت و شلوار ندارند. در نتیجه، می توانید آن ها را مطابق سلیقه خود تغییر دهید تا مجذوب کننده تر به نظر برسند.

برای داشتن یونیفرمی غیررسمی می توانید از لباس های مختلفی مثل شلوار سرمه ای، پیراهن سفید آکسفورد و کفش های اسپرت سفید یا رنگی بهره ببرید. پوشیدن کفش های اسپرت مشکی هم می تواند به شما یاری کند تا از شلوار جین مشکی و کت چرم برای خود یک یونیفرم زیبا درست کنید.

6. از ترندهای مختلف بهره ببرید اما تحت سلطه آن ها نباشید

استایل غیررسمی همواره تحت سلطه ترندها است. این ترندها همگی خوب هستند اما ماهیت آن ها طوری است که باعث می گردد پس از مدتی از بین بروند. بنابراین، اگر می خواهید لباس های غیررسمی شما برای مدتی مطابق با مد روز باقی بمانند، از لباس هایی بهره ببرید که همواره مد روز هستند و به این زودی ها از مد نمیفتند. برای اینکه استایل غیررسمی شما دوام بیشتری داشته باشد، در هر استایل فقط از یک آیتم مد روز مثل یک کلاه بیسبال بهره ببرید و بقیه لباس هایتان را کلاسیک نگهدارید.

کلام آخر

برای داشتن استایل غیررسمی مردانه در 2024 راه های مختلفی دارید. بااین حال، سعی کنید استایل خود را ساده و راحت نگهدارید. استفاده از لباس هایی مانند شلوار جین، تی شرت، کت جین یا کاپشن موتورسواری چرمی هم می تواند به شما برای داشتن یک استایل غیررسمی زیبا، دوست داشتنی و در عین حال راحت یاری کند. از قلم نیاندازید که در استایل غیررسمی راحتی و ترجیحات شخصی شما حرف اول را می زنند و احتیاجی نیست برای این کار خودتان را به دردسر بیندازید. هر استایلی که فکر می کنید می تواند شما را به فردی خوش لباس تبدیل کند، برترین است.

منبع: realmenrealstyle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2458

به "12 ایده برای ست کردن استایل غیررسمی مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 ایده برای ست کردن استایل غیررسمی مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید