یک آمار عجیب؛ پرسپولیسی ها 2 سال است به سپاهان گل نزده اند!

به گزارش کد الکترونیک، از آخرین گلی که بازیکنان پرسپولیس وارد دروازه سپاهان کردند بیش از 2 سال می گذرد.

یک آمار عجیب؛ پرسپولیسی ها 2 سال است به سپاهان گل نزده اند!

به گزارش گروه ورزشی کد الکترونیک، پرسپولیس باید امروز از ساعت 16:30 و در ملاقاتی معوقه از هفته هفتم به مصاف سپاهان برود. دو تیم با توجه به رقابت خود در کورس قهرمانی در سال های اخیر ملاقات های حساسی داشته اند و این بازی اهمیت زیادی هم برای طرفداران دو تیم دارد.

یک آمار جالب در مورد این ملاقات این است که بازیکنان پرسپولیس در دو سال اخیر پیروز به باز کردن دروازه سپاهان نشده اند و آخرین بازی که سرخپوشان در آن پیروز به باز کردن دروازه حریف اصفهانی خود شدند 18 آذر 97 بود.

در آن ملاقات در حالیکه سپاهان تا دقایق خاتمهی با تک گل پورقاز از حریف خود پیش بود، تصمیم اشتباه علیرضا فغانی در اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس یک فرصت در اختیار این تیم قرار داد و علی علیپور پیروز شد دروازه را باز نموده و بازی با تساوی یک - یک به خاتمه رسید.

در بازی برگشت لیگ هجدهم دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند و بازی بعدی میان آن ها هم در جام حذفی بود که در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به خاتمه رسید و در وقت های اضافه سیاوش یزدانی به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد.

بازی رفت فصل گذشته با فزونی 2 بر صفر سپاهان به خاتمه رسید و در آن بازی هم پرسپولیس پیروز نشد به گل برسد و بازی برگشت دو تیم هم برگزار نشد و با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد.

بدین ترتیب گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی در ملاقات رفت دو فصل قبل دو تیم آخرین گلی بود که پرسپولیس به سپاهان زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1570

به "یک آمار عجیب؛ پرسپولیسی ها 2 سال است به سپاهان گل نزده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک آمار عجیب؛ پرسپولیسی ها 2 سال است به سپاهان گل نزده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید