بازگشت بازیکن مغضوب به استقلال ، توافق دوباره انجام و قرارداد به زودی امضا می گردد

به گزارش کد الکترونیک، ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال که قراردادش را با این تیم فسخ نموده بود، برای ادامه کار در استقلال به توافق رسید.

بازگشت بازیکن مغضوب به استقلال ، توافق دوباره انجام و قرارداد به زودی امضا می گردد

به گزارش کد الکترونیک آنلاین، باشگاه استقلال که به تازگی جواد نکونام را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب نموده در پی این است تا هرچه زودتر با بازیکنان مدنظر این مربی به توافق برسد تا با تیم کامل تری تمرینات پیش فصل را استارت بزند.

یکی از این بازیکنان ابوالفضل جلالی مدافع چپ آبی پوشان است که فصل گذشته از سوی ساپینتو فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و اغلب نیمکت نشین و سکو نشین بود.

جلالی که حتی سابقه حضور در جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی ایران را هم دارد، امروز جلسه ای با جواد نکونام و بعلاوه علی امیری معاون استقلال برگزار کرد و برای ادامه کار در این تیم به توافقاتی دست یافت.

جلالی در خاتمه فصل قبل به صورت یکطرفه قراردادش را با استقلال فسخ کرد و حتی گفته می شد ممکن است راهی پرسپولیس بشود اما به نظر می رسد به زودی قرارداد تازهش را با استقلال نهایی و امضا می نماید.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه (7 تیر ماه) اولین تمرین رسمی خود را با سرمربی تازه در کمپ زنده یاد حجازی برگزار خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2406

به "بازگشت بازیکن مغضوب به استقلال ، توافق دوباره انجام و قرارداد به زودی امضا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازیکن مغضوب به استقلال ، توافق دوباره انجام و قرارداد به زودی امضا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید