طارمی: ابتدای فصل گفتم برای قهرمانی به لیگ قهرمانان آمده ایم، در بازی رفت انگار میهمان الاهلی بودیم

به گزارش کد الکترونیک، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش پتانسیل شکست طلسم ناکامی نمایندگان ایران برای فتح لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

طارمی: ابتدای فصل گفتم برای قهرمانی به لیگ قهرمانان آمده ایم، در بازی رفت انگار میهمان الاهلی بودیم

به گزارش کد الکترونیک، مهدی طارمی در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از روحیه و ذهنیت تسلیم ناپذیر تیمش گفت، رویکردی که می تواند به پرسپولیسی ها برای تبدیل شدن به اولین قهرمان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

او که تیمش سه هفته پیش در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی شکست 2 بر صفر برابر الاهلی عربستان را با تساوی 2 - 2 عوض کرد، سه شنبه هفته جاری در بازی برگشت که در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی برگزار می شود به میدان خواهد رفت و امیدوار است که فرایند نتایج خوبی که پرسپولیس در رقابت های آسیایی این فصل گرفته است، تداوم داشته باشد.

برترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با شش گل زده که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی هم در مصاف با لخویای قطر مساوی کرد، اما در بازی برگشت پیروز شد و صعود کرد، گفت: از اولین بازی مان در این رقابت ها من همیشه گفته ام که ما برای قهرمانی آمده ایم و تا خاتمه راه خواهیم جنگید. قطعاً کار سختی خواهیم داشت، اما من می توانم تضمین کنم که ما به آسانی پا پس نخواهیم کشید و به آسانی شکست را نخواهیم پذیرفت. تا آخرین لحظه خواهیم جنگید و من بسیار امیدوارم که ما می توانیم به هدف مان برسیم.

طارمی در رده ملی هم برای تیم ملی ایران مهره ای کلیدی بوده و در جهت صعود این تیم به جام جهانی 2018 گل های مهمی زده است. بعد از تساوی پرسپولیس با الهلال در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، طارمی با دو گل دیرهنگامی که به الوحده زد، به تیمش برای کسب پیروزی 3 بر 2 کمک کرد و پس از آن هم به هت تریک در آخرین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی، صعود این تیم را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در کدام یک از دیدارهای تیمش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا بهتر بازی کرده است، ادامه داد: بازی برابر الوحده بازی محبوب من بود، چرا که هت تریک کردم. آن اتفاق برای من اتفاقی به یاد ماندنی بود، اگرچه تمام بازی های ما فوق العاده بوده اند.

طارمی الان با شش گل زده در این فصل، در کنار عمر عبدالرحمن از العین امارات و هالک از شانگهای اس آی پی جی، مشترکاً برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا هستند، اگرچه او بعد از مرحله گروهی در سه بازی متوالی تیمش پیروز به گلزنی نشده است. با وجود ناکامی طارمی در گلزنی، پرسپولیس با روحیه ای جنگنده برابر رقبایش ظاهر شد، روحیه ای که طارمی آن را تحسین کرد.

وی گفت: در بازی رفت مان برابر الاهلی، هوای عمان بسیار گرم بود و شرایط برای ما طوری بود که انگار تیم میهمان هستیم، چون به بازی در چنان دمایی عادت نداشتیم. با این وجود من در بازی برگشت می خواهم بهترین عملکردم را ارائه کنم تا بتوانم برابر الاهلی گل بزنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 907

به "طارمی: ابتدای فصل گفتم برای قهرمانی به لیگ قهرمانان آمده ایم، در بازی رفت انگار میهمان الاهلی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: ابتدای فصل گفتم برای قهرمانی به لیگ قهرمانان آمده ایم، در بازی رفت انگار میهمان الاهلی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید