هفته سوم لیگ یک ، ملخ، انصراف و کمی فوتبال! + جدول

به گزارش کد الکترونیک، لیگ یک تا بخواهید داستان عجیب و غریب دارد، از شرکت نکردن تیم ها در مسابقات تا هجوم ملخ ها. هفته سوم لیگ یک از شنبه آغاز شد اما در آغاز این هفته هم لیگ یک نابسامان بود.

هفته سوم لیگ یک ، ملخ، انصراف و کمی فوتبال! + جدول

به گزارش کد الکترونیک ، لیگ یک تا بخواهید داستان عجیب و غریب دارد، از شرکت نکردن تیم ها در مسابقات تا هجوم ملخ ها. هفته سوم لیگ یک از شنبه آغاز شد اما در آغاز این هفته هم لیگ یک نابسامان بود.

غروب شنبه بازی تیم های قشقایی شیراز و پرسپولیس پاکدشت (که هنوز اسم دقیق این تیم تعیین نیست) در استادیوم تازه تاسیس پارس شیراز تحت تاثیر هجوم ملخ ها نهاده شد. تا دقایقی پیش از آغاز بازی در ساعت 19 مسئولان به فکر راهی برای نجات از ملخ ها بودند و مسئولان البته راهی هم پیدا نکردند!

بازیکنان در استادیوم پارس گرفتار حمله ملخ ها بودند. ⬆️

قشقایی باپیروزی 1-2 مقابل پرسپولیس پاکدشت برد خوبی را در خانه به دست آورد. در این بازی قشقایی بعد از برتری نسبی در نیمه اول، در نیمه دوم با اخراج بهاروند 10 نفره شد اما توانست دو بار دروازه حریف خود را باز کند. این گل ها توسط مسعود اسدی (52) و کیانوش اقبالی (68) به ثمر رسید تا قشقایی بعد از آغاز بد در لیگ حالا 4 امتیازی گردد . تیم پاکدشت هم که امروز با خیال برد پا به میدان گذاشته بود در نهایت تنها یکی از گل ها را توسط عرفان میرزایی در دقیقه 90 پاسخ داد تا با این شکست مثل قشقایی 4 امتیازی گردد. سرمربی قشقایی ابراهیم طالبی است که در سالهای دور مدتی کوتاه و در انتخابی عجیب سرمربی استقلال گردیده بود. در تیم پاکدشت هم فرهاد کاظمی سرمربی است. نام تیم پاکدشت در هر رسانه متفاوت است. این تیم استقلال جنوب بوده اما حالا پرسپولیس پاکدشت یا سرخ پوشان پاکدشت و گاهی قرمزپوشان پاکدشت معرفی می گردد.

خونه به خونه بابل با تساوی برابر فجرسپاسی در بازی خانگی خود به اولین امتیازش در لیگ یک دست یافت. خونه به خونه تا همین چندی پیش روزی یک بار از لیگ یک انصراف می داد. از ساعت 18:30 شنبه تیم خونه به خونه بابل در دومین دیدار خانگی خود به مصاف فجرسپاسی رفت و در آخر به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل این تیم دست نیافت. شاگردان اکبر محمدی که هفته گذشته مقابل مشکی پوشان با یک گل شکست خورده بودند در این بازی به دنبال استفاده از شرایط میزبانی و کسب اولین سه امتیاز بودند اما هر چه زدند به در بسته خورد.

در حالی که شنبه قرار بود بازی تیم های اروند خرمشهر و سیاه جامگان مشهد در استادیوم اروند برگزار گردد، سیاه جامگان به دلیل مشکلات مالی حاضر به این سفر نشد تا با حضور بازیکنان و کادرفنی اروند خرمشهر این بازی برگزار نگردد و حالا کمیته انضباطی باید راجع به نتیجه این بازی تصمیم بگیرد. اکبر میثاقیان و بازیکنانش ساعاتی را در استادیوم معطل بودند. تیم سیاه جامگان شنبه بعد از ظهر با ارسال نامه ای دست نویس درخواست تعویق این بازی را نموده بود که در نهایت کمیته انضباطی درباره نتیجه این مسابقه تصمیم خواهد گرفت. ---

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 68

به "هفته سوم لیگ یک ، ملخ، انصراف و کمی فوتبال! + جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سوم لیگ یک ، ملخ، انصراف و کمی فوتبال! + جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید