یوونتوس به پیرلو رأی اعتماد داد

به گزارش کد الکترونیک، با وجود انتشار بعضی اخبار درباره احتمال برکناری آندره آ پیرلو از راهنمایی تیم فوتبال یوونتوس او تا خاتمه فصل به کار خود ادامه خواهد داد.

یوونتوس به پیرلو رأی اعتماد داد

به گزارش کد الکترونیک، شبکه اسپورت ایتالیا گزارش کرد که در جلسه ای مدیران باشگاه یوونتوس پس از باخت 3 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل میلان در تورین که سبب خروج بانوی پیر از جمع 4 تیم بالای جدول شد، تصمیم بر این شده که تا پایان فصل به سرمربی جوان تیم فرصت داده گردد.

یوونتوس در اولین فصل مربیگری پیرلو نه تنها نتوانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند بلکه اکنون در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز قرار گرفته است. یووه اکنون با 69 امتیاز (یک امتیاز کمتر از ناپولی و سه امتیاز کمتر از آتالانتا و میلان) در رده پنجم قرار گرفته است و این در حالیست که این تیم دو بازی سخت دیگر هم پیش رو دارد. بازی اول در خانه ساسولو است و بازی دوم در تورین برابر اینتر قهرمان زودهنگام رقابت ها. شکست در هر یک از این دو بازی می تواند به منزله وداع بانوی پیر با سهمیه لیگ قهرمانان باشد. با این وجود مدیران باشگاه تصمیم گرفته اند به پیرلو رأی اعتماد دهند.

گویا نبود گزینه های کافی برای قبول راهنمایی تیم در چنین مقطعی از فصل و برنامه فشرده تیم دو عامل تأثیرگذار در اتخاذ این تصمیم از سوی مدیران باشگاه بوده است. یوونتوس پس فردا (چهارشنبه) میهمان ساسولو خواهد بود و سه روز بعد از آن هم میزبان اینتر است. بیانکونری 9 روز دیگر در فینال جام حذفی برابر آتالانتا قرار خواهد گرفت و 13 روز دیگر فصل را با بازی خارج از خانه برابر بولونیا به پایان می رساند. اگر یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد برای اولین بار طی یک دهه اخیر از حضور در این رقابت ها باز خواهد ماند. اما حتی کسب این سهمیه هم برای ابقای پیرلو در فصل آینده کافی به نظر نمی رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1783

به "یوونتوس به پیرلو رأی اعتماد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس به پیرلو رأی اعتماد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید