داگلاس کاستا: میلان هنوز هم تیمی شایسته احترام است، گلم به لوکومتیو یکی از بهترین گل های حرفه ام بود

به گزارش کد الکترونیک، بازیکن برزیلی تیم فوتبال یوونتوس به یارانش درباره دست کم دریافت حریف بعدی شان در سری A هشدار داد و درباره گلی که هفته پیش در لیگ قهرمانان زد صحبت کرد.

داگلاس کاستا: میلان هنوز هم تیمی شایسته احترام است، گلم به لوکومتیو یکی از بهترین گل های حرفه ام بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش کد الکترونیک، تیم فوتبال یوونتوس یکشنبه شب در هفته دوازدهم سری A میزبان میلان خواهد بود، میلانی که با وجود تغییر سرمربی همچنان فرازونشیب های زیادی دارد و اکنون در رده دوازدهم جدول است. این تیم در این فصل بدترین شروعش در 81 سال اخیر را تجربه نموده است؛ با این حال داگلاس کاستا، بال برزیلی یوونتوسی ها به تیمش درباره عواقب دست کم دریافت روسونری هشدار داد.

کاستا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: کاملاً تعیین است که میلان در گذشته پدیده ای بود که همه چیز را می برد اما من معتقدم که این تیم هنوز هم تیم خوبی است و شایسته احترام. در این تیم پاکتا بازیکن مهمی است و من در اردوی تیم ملی برزیل عملکردش را دیده ام. او واقعاً توانایی های فوق العاده ای دارد. با این حال داستان فوتبال در اروپا با فوتبال برزیل از نظر بازی تهاجمی متفاوت است، هر چند من معتقدم که پاکتا در گذر زمان ارزش خود را نشان خواهد داد.

کاستا سپس درباره گل زیبایی که چهارشنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، در مسکو به تیم لوکوموتیو زد - گلی در دقیقه سوم وقت های تلف شده که منجر به پیروزی یوونتوس شد - هم گفت: من در آن مقطع از مسابقه داشتم به عنوان یک هافبک بازیساز عمل می کردم اما دیدم که کار در آن پست و پیدا کردن فضا خیلی سخت است. به همین دلیل با پائولو دیبالا و لئو بونوچی صحبت کردم و بعد به خودم گفتم که باید کمی بیشتر به سمت چپ متمایل شوم. وقتی از سد دو مدافع روبه رویم عبور کردم، دیدم فضایی مقابل دروازه خالی است و ایگواین هم هوشمندانه عمل کرد و با یک پاس تک ضرب توپ را به من برگرداند. این یکی از زیباترین گل های دوران بازیگری من بود. من عادت ندارم بعد از گلزنی پیراهنم را درآورم اما وقتی آن گل را زدم انگار آزاد شدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 580

به "داگلاس کاستا: میلان هنوز هم تیمی شایسته احترام است، گلم به لوکومتیو یکی از بهترین گل های حرفه ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داگلاس کاستا: میلان هنوز هم تیمی شایسته احترام است، گلم به لوکومتیو یکی از بهترین گل های حرفه ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید