اینتر خانه قعرنشین جدول را با یک امتیاز ترک کرد

به گزارش کد الکترونیک، آبی و مشکی پوشان شهر میلان با قبول ششمین تساوی شان در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ کردند.

اینتر خانه قعرنشین جدول را با یک امتیاز ترک کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش کد الکترونیک، تیم فوتبال اینترمیلان امروز (یکشنبه) در هفته بیست وچهارم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا میهمان هلاس ورونای قعر جدولی بود که این بازی با نتیجه تساوی 3 - 3 انتها یافت.

اینتر در شرایطی در این بازی تن به تساوی داد که گل اول را در دقیقه هشتم توسط جیسون موری یو به ثمر رساند. هلاس ورونا اما در دقیقه 13 توسط هلاندر گل خورده را جبران کرد و سه دقیقه بعد از طریق اروس پیسانو گل دوم را زد. آرتور ایونیتا در دقیقه 57 اختلاف دو تیم را به دو گل افزایش داد و بازگشت به بازی را برای نراتزوری سخت کرد هرچند گل دقیقه 61 مائورو ایکاردی، اینتر را به فرار از شکست امیدوار کرد، اتفاقی که با گلزنی ایوان پریسیچ در دقیقه 78 رخ داد.

با این نتیجه اینتر 45 امتیازی شد، اما فرصت صعود به رده سوم جدول سری A را از دست داد.

هفته بیست و چهارم سری A امروز با پنج ملاقات همزمان از ساعت 17:30 دنبال می گردد که در مهمترین آنها یوونتوس میهمان فروزینونه است. امروز همچنین میلان از اودینزه پذیرایی می نماید، ناپولی صدرنشین میزبان کارپی خواهد بود. در دیگر بازی ها ساسولو میزبان پالرمو است و تورینیو و کیه وو در تورین به مصاف هم می فرایند.

در آخرین بازی هفته بیست و چهارم سری A نیز، رم از ساعت 23:15 از سامپدوریا پذیرایی می نماید.

در جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تیم های ناپولی، یوونتوس و فیورنتینا به ترتیب با 53، 51 و 46 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 773

به "اینتر خانه قعرنشین جدول را با یک امتیاز ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر خانه قعرنشین جدول را با یک امتیاز ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید