مالدینی مدیر آینده تیم ملی فوتبال ایتالیا

به گزارش کد الکترونیک، مدافع پیشین آتزوری مدیر بعدی تیم ملی فوتبال ایتالیا خواهد شد.

مالدینی مدیر آینده تیم ملی فوتبال ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش کد الکترونیک، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد با توجه به بازنشسته شدن لوئیجی ریوا، عضو کادر فنی تیم ملی ایتالیا و استعفای قابل انتظار گابریله اوریالی از سمت مدیریت آتزوری که گفته می گردد در آستانه بازگشت به اینتر و پیوستن به هیئت مدیره این باشگاه است، پائولو مالدینی به عنوان مدیر بعدی تیم ملی فوتبال ایتالیا انتخاب شده است.

مالدینی که در سال 2009 با پیراهن میلان کفش هایش را آویخت از آن موقع تا کنون در هیچ پستی مربوط به فوتبال فعالیت نکرده است. اسطوره باشگاه میلان در سال 2009 پیشنهاد قبول پست مدیریت تیم فوتبال چلسی را که هدایتش را کارلو آنچلوتی بر عهده داشت، رد کرد.

مالدینی که 126 بازی ملی با 7 گل زده در کارنامه اش دارد، در دوران حرفه ای خود با میلان به عناوین زیادی از جمله 7 قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، پنج قهرمانی در سوپرجام اروپا، 5 قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و یک قهرمانی در جام باشگاه های دنیا رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 812

به "مالدینی مدیر آینده تیم ملی فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالدینی مدیر آینده تیم ملی فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید