کونته: به دنبال کار در خارج از ایتالیا بودم، استعدادهای ما کمتر از رقباست

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: کونته در نخستین کنفرانس خبری اش به عنوان سرمربی جدید ایتالیا این تیم را فاقد استعداد لازم دانست.

کونته: به دنبال کار در خارج از ایتالیا بودم، استعدادهای ما کمتر از رقباست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش کد الکترونیک، آنتونیو کونته که امروز (سه شنبه) طی مراسمی در شهر رم رسماً به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایتالیا معرفی گردید با حضور در اولین کنفرانس خبری اش گفت: نمی توانم بگویم از اینکه مربی ایتالیا شدم، احساساتی نشده ام. خیلی خیلی شادمان و از این اتفاق راضی ام.

همه آرزوی نشستن روی نیمکت آتزوری را دارند، وی با بیان این جمله اضافه نمود: می خواهم به چزاره پراندلی عرض ارادت کنم، کسی که چهار سال راهنمایی ایتالیا را بر عهده داشت و کارهای بزرگی برای این تیم انجام داد. برای او در گالاتاسرای آرزوی موفقیت دارم. همچنین مایلم از آریگو ساچی به خاطر راهنمایی تیم های جوانان ایتالیا در سال گذشته تشکر کنم.

کونته هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید آتزوری معرفی و با امضای قراردادی دو ساله جانشین چزاره پراندلی شد که پس از حذف ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 از سمت خود استعفا داد. مأموریت اصلی او رساندن لاجوردی پوشان به مرحله خاتمهی یورو 2016 است.

وی با طرح این مدعا که در جستجوی پیروزی است و برای رسیدن به آن زندگی می نماید، خاطر نشان کرد: تیم های دیگر به نسبت ما از استعدادهای بیشتری بهره می برند ولی ما با بازی گروهی می توانیم فاصله خود را با آنها به حداقل برسانیم. این چالشی است که با میل وعلاقه آن را پذیرفته ام.

سرمربی پیشین یوونتوس که پس از سه قهرمانی متوالی با این تیم از سمت خود استعفا کرد، همچنین گفت: پس از پشت سر گذاشتن سه سال خیلی خوب در یوونتوس با مسئولان این تیم خیلی ساده به توافق رسیدیم تا به همکاری خود خاتمه دهیم.

وی اضافه نمود: اصلاً انتظار نداشتم پس از 35 روز جدایی از یووه اینگونه به حرفه ام بازگردم. به دنبال کار در خارج از مرزهای ایتالیا و یادگیری زبان های دیگر بودم ولی از فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) با من تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری آتزوری را مطرح کردند.

کارلو تاوکیو، رئیس جدید FIGC هم با تمجید از سرمربی جدید ایتالیا گفت: کونته بهترین مربی اروپاست. توافق فدراسیون فوتبال ایتالیا با وی هم پس از سومین جلسه ای که با هم داشتیم، حاصل شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 539

به "کونته: به دنبال کار در خارج از ایتالیا بودم، استعدادهای ما کمتر از رقباست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: به دنبال کار در خارج از ایتالیا بودم، استعدادهای ما کمتر از رقباست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید