فعلا خیال بازگشت به ایتالیا را ندارم

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران : سرمربی پاری سن ژرمن فرانسه با تکذیب شایعه بازگشتش به فوتبال ایتالیا خاطرنشان کرد که میخواهد در کنار پایتخت نشینان فرانسه بماند.

فعلا خیال بازگشت به ایتالیا را ندارم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی با تکذیب این موضوع که در انتهای فصل پاری سن ژرمن را ترک می نماید تا به وطنش برگشته و راهنمایی رم را برعهده بگیرد به فوتبال 365 فرانسه گفت: من با پاری سن ژرمن قراردادی دارم که کاملا تعیین است. اگر این فصل را در سه پله بالای جدول به خاتمه برسانیم آن وقت این قرارداد به طور اتوماتیک برای یک سال دیگر تمدید می گردد.

آنچلوتی که گفته می گردد، رئال مادرید هم یکی دیگر از مقاصد احتمالی اش در سال آینده خواهد بود، اضافه نمود: فکر می کنم دیگر همه می دانند که تصمیم من در خاتمه فصل چه خواهد بود. من می خواهم اینجا بمانم تا در پروژه پاری سن ژرمن که هدفش ساختن تیمی قدرتمند در سطح اروپا است، سهیم باشم.

پاری سن ژرمن در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به لیون رده دومی در صدر جدول رده بندی لیگ یک فرانسه قرار گرفته است و صعودش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم مسجل نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 360

به "فعلا خیال بازگشت به ایتالیا را ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا خیال بازگشت به ایتالیا را ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید