کونته با تاتنهام به لیگ برتر انگلیس برمی گردد

به گزارش کد الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی سابق اینتر، با مدیران باشگاه تاتنهام به توافق رسیده است.

کونته با تاتنهام به لیگ برتر انگلیس برمی گردد

به گزارش کد الکترونیک، انتقال آنتونیو کونته به تاتنهام تأیید شده و او روز سه شنبه قراردادی تا سال 2023 به امضا خواهد رساند. توافق شفاهی اجرا شده است. سرمربی سابق چلسی و اینتر، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برمی شود. فابیو پاراتیچی از ماه ژوئن خواهان کونته بود و در نهایت نظر او را عوض کرد. پیش تر در تابستان، آنها پیروز به جلب رضایت کونته نشده بودند و در حالیکه از منچستریونایتد هم به عنوان یکی از گزینه های احتمالی یاد می شد، کونته راهی دیگر تیم لندنی خواهد شد.

تاتنهام مذاکرات جدی خود با آنتونیو کونته سرمربی سابق اینتر را آغاز کرده و فابیو پاراتیچی نسبت به همکاری با این سرمربی ایتالیایی، اطمینان زیادی دارد. به گزارش فابریتزیو رومانو، آنتونیو کونته به زودی به لندن سفر می کند تا بر سر جزئیات نهایی مذاکرات با تاتنهام به توافق برسد. کونته برخلاف تابستان، الان برای هدایت تاتنهام وسوسه شده و انتظار می رود به زودی او با قراردادی به مدت 1.5 سال، سرمربی تاتنهام شود. کونته پس از هفت سال دوباره با فابیو پاراتیچی همکاری خواهد کرد؛ مدیر سابق یوونتوس در تلاش است تا خواسته های کونته برای بازار جابجایی ژانویه را برآورده کند.

باشگاه تاتنهام روز گذشته با انتشار بیانیه ای بیان نمود که تصمیم گرفته پس از گذشته 10 بازی از رقابت های لیگ برتر به همکاری با نونو اسپیریتو سانتو سرانجام دهد. شایعاتی درباره اخراج این مربی از چند روز قبل به گوش می رسید و برآورد هایی نیز درباره جانشینان احتمالی او اجرا شده بود اما از این بین آنتونیو کونته به صورت جدی با این باشگاه لندنی وارد مذاکره شد.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا، اعلام کرده که کونته به لندن پرواز کرده و آماده است تا صبح امروز قراردادی را با باشگاه تاتنهام به امضا برساند که تا ژوئن 2023 او را روی نیمکت این تیم حفظ خواهد کرد. این در حالی است که تاتنهام پیش از این در طول تابستان نیز پیشنهادی را به این مربی ایتالیایی ارائه کرده بود اما او حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده بود اما حالا دنیل لوی، رییس باشگاه، به همراه فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی ایتالیایی تاتنهام، پیروز شدند که کونته را برای حضور روی نیمکت این تیم متقاعد کنند.

کونته پیش از این سابقه حضور در لندن و مربیگری در این شهر را دارد، چرا که در فاصله سال های 2016 تا 2018 هدایت چلسی را برعهده داشت و دوران پیروزیت آمیزی را نیز در این تیم سپری کرد. این مربی 52 ساله فصل گذشته پیروز شد سلطه یوونتوس بر رقابت های لیگ ایتالیا را شکسته و با اینتر فاتح اسکودتو شود. او همچنین در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج توانست جام قهرمانی لیگ برتر را برای آنها به ارمغان بیاورد و در دومین سال نیز در جام حذفی انگلیس به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

بعد از نتایج ضعیف تاتنهام در فصل جاری و مشخصا شکست سه گله برابر منچستریونایتد در خانه، بالاخره صبر سران باشگاه لندنی به سرانجام رسید و امروز به شکل رسمی مشخص شد که نونو اسپریتو از هدایت تاتنهام برکنار شده است؛ سرمربی پرتغالی که در ابتدای فصل با تاتنهام امیدوارکننده ظاهر شده بود در ادامه نتوانست روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند تا خیلی زود طعم برکناری را چشیده باشد.

طی روزهای گذشته بحث حضور آنتونیو کونته در تاتنهام وارد فاز جدیدی شده است و حالا امروز شواهد حاکی از آن است که سرمربی ایتالیایی در آستانه هدایت این تیم قرار گرفته است. کونته در همین تابستان اخیر پیشنهاد تاتنهام را رد کرده بود اما اکنون به نظر می رسد که استراتژی جابجاییی باشگاه تغییر کرده و همین موضوع باعث شده که کونته راضی به حضور در لندن شود.

حالا دیگر باید گفت در مورد حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام هیچ شکی وجود ندارد. به همین علت لحظاتی پیش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، نیز تایید کرد که این سرمربی ایتالیایی لحظاتی قبل به لندن رسیده و قرار است طی ساعات آینده مذاکرات نهایی را با سران باشگاه تاتنهام انجام داده و قراردادی با این باشگاه تا سال 2023 به امضا برساند. گفتنی است پیش از این شایعاتی در رابطه با احتمال حضور آنتونیو کونته در منچستر یونایتد نیز به گوش رسید اما نهایتا سران این باشگاه تصمیم گرفتند که فعلاً به اوله گونار سولسشر اعتماد کنند و همین موضوع باعث شد که سرمربی ایتالیایی در مذاکره با تاتنهام انعطاف بیشتری به خرج دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2037

به "کونته با تاتنهام به لیگ برتر انگلیس برمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته با تاتنهام به لیگ برتر انگلیس برمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید