پیگیری مشکل کارخانه فراوری ونتیلاتور در مشهد

به گزارش کد الکترونیک، معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی گفت: مشکل مربوط به ترخیص مواد اولیه فراوری ونتیلاتور در مشهد، از گمرک تهران در حال پیگیری است و به زودی برطرف می گردد.

پیگیری مشکل کارخانه فراوری ونتیلاتور در مشهد

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش کد الکترونیک آنلاین، علی رسولیان پنج شنبه هفتم اسفند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: ترخیص بعضی قطعات مورد احتیاج شرکت فراوریکننده ونتیلاتور در مشهد در گمرک تهران با وقفه روبرو شده که این موضوع به وسیله استانداری و ناظر گمرکات خراسان رضوی از سه روز قبل طی چند بار گفت وگو با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به صورت جدی در حال پیگیری است تا قطعات ترخیص گردد.

وی ادامه داد: طی 2 روز گذشته 14 دستگاه ونتیلاتور ثابت از شرکت احیا درمان پیشرفته برای دانشگاه های استان خراسان رضوی گرفته شده و امروز هم این شرکت نسبت به تحویل پنج دستگاه دیگر قول مساعدت داده است.

رسولیان گفت: همچنین دستگاه بزرگ اکسیژن ساز 616 لیتری با یاری فعالین مالی استان و توسط کمیته تامین و توزیع ستاد مقابله با کرونا طی پنج روز گذشته خریداری، نصب و راه اندازی شده است.

این شرکت که از سال 1387 فعالیت خود را شروع نموده است تنها مرکز فراوریکننده ونتیلاتور، ماشین بیهوشی و همچنین مونتاژ دستگاه سی. تی. اسکن در ایران است.

سالانه سه هزار و 500 دستگاه ونتیلاتور و سه هزار ماشین بیهوشی در این شرکت فراوری و 650 دستگاه سی. تی. اسکن نیز در این مرکز مونتاژ می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 903

به "پیگیری مشکل کارخانه فراوری ونتیلاتور در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مشکل کارخانه فراوری ونتیلاتور در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید