پیغام نگران کننده گولسیانی به طرفداران پرسپولیس

به گزارش کد الکترونیک، فصل گذشته باشگاه پرسپولیس گفت که قرارداد گئورگی گولسیانی دو ساله خواهد بود اما در سرانجام فصل تعیین شد که فصل دوم قرارداد او پس از توافق طرفین اجرایی خواهد شد و عملا بی اعتبار است.

پیغام نگران کننده گولسیانی به طرفداران پرسپولیس

حالا و در میان شایعات پیرامون این مدافع گرجستانی، گولسیانی با انتشار پستی در اینستاگرام در خصوص شرایط خود به هواداران پرسپولیس شرح داده و اعلام نموده که باشگاه برای تمدید قرارداد با او تماس گرفته است.

متن پست او را در ادامه می خوانید:

این روزها پیغام ها و تماس های زیادی از هواداران دوست داشتنی مان درباره شرایط فعلی من و باشگاه دریافت کردم، همه می پرسند جریان چیست و موقعیت من چه خواهد بود. بعلاوه اعداد و ارقام نادرست و شایعاتی در خصوص خواسته های من و یا مذاکرات احتمالی من با سایر تیم های ایرانی منتشر شده است.

به علت علاقه زیاد، تصمیم گرفتم یک به روز رسانی کوچک از شرایط فعلی انجام دهم. چند روز پیش باشگاه از من در خصوص شرایط من سوال کرد و من برای تمدید قرارداد، نامه پیشنهادی نهایی را به باشگاه داده و اعلام کردم که شرایط مالی فعلی باشگاه در نظر گرفته شده است. همچنان منتظر پاسخ باشگاه هستم. من همه پیشنهادات خارجی دیگر را هم موقتاً به حالت تعلیق درآورده ام، زیرا پرسپولیس برای من یک اولویت، افتخار و فراتر از یک تیم است. امیدوارم بتوانم شرایط را برای همه روشن کنم، با تشکر از توجه و حمایت شما.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2407

به "پیغام نگران کننده گولسیانی به طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام نگران کننده گولسیانی به طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید