خبرنگاران پانادیچ: پرسپولیس به جای هدر دادن هزینه به بچه ها بی سرپرست یاری کند

به گزارش کد الکترونیک، تهران- خبرنگاران- مربی اسبق سرخپوشان گفت: مسوولان باشگاه پرسپولیس به جای هدر دادن پولشان در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) به بچه ها بی سرپرست یاری نمایند، چرا که آنها یک باشگاه فرهنگی هم هستند.

خبرنگاران پانادیچ: پرسپولیس به جای هدر دادن هزینه به بچه ها بی سرپرست یاری کند

فیفا در حالی باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش محکوم کرد که پرسپولیس در واکنش به آن، بیان کرد که میخواهد این پرونده را به وسیله دادگاه عالی ورزش دنبال کند.

این موضوع بهانه ای شد تا با ایگور پانادیچ دستیار برانکو گفت وگویی داشته باشیم که در زیر می خوانید:

آخرین شرایط پرونده به کجا رسید؟

شنیدیم که پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش رفته است تا از این راه بتواند کمی زمان برای خود بخرد. ما هم مسئله ای نداریم و صبر خواهیم کرد اما آنها با این کار فقط هزینه زیادی برای آنها در بر دارد. به نظر من پرسپولیس که پیشوند فرهنگی را هم دارد، بهتر است به جای هدر دادن پولش در CAS آن را صرف بچه ها بی سرپرست، یاری به خیریه و یا حتی ایجاد شرایط بهتر برای طرفداران خود کند چرا که در بین طرفداران پرسپولیس افرادی بودند که برای تهیه بلیت بازی تیم محبوب خود، با مشکل روبرو بودند.

یعنی امکان ندارد که رای در دادگاه عالی ورزش تغییر کند؟

قانون در این باره تعیین است. در هیچ جای جهان چراغ قرمز به معنی حرکت نیست چرا که این یک قانون واحد در جهان است. پرسپولیس در دادگاه CAS هم بازنده خواهد شد و همانطور که گفتم این کار برای آنها هزینه در بر دارد. آیا می دانید که تا الان چقدر پرسپولیس هزینه نموده؟

خیر. چقدر؟

پرسپولیس تا الان 60 هزار یورو بابت هزینه دادرسی فیفا باید بپردازد و شکایت به دادگاه عالی ورزش هم 25 هزار فرانک سوییس هزینه در بر خواهد داشت.

اما وکیل باشگاه پرسپولیس همچنان عنوان می نماید که آنها قصد مصالحه با برانکو و دستیارانشان را دارند.

کدام توافق؟ آنها یک بار بیشتر در این باره مذاکره نداشتند که درخواست آنها غیر معقول بود و فکر می کنم هر فرد دیگری هم جای ما بود، این موضوع را رد می کرد. پس از آن هم هیچ تماسی از سوی آنها با ما و وکیل ما گرفته نشد که درخواستی برای مذاکره مجدد داشته باشند.

یعنی قصد ندارید تخفیف بدهید؟

ما از کارمان چیزی کم نگذاشتیم. قهرمانی های متعدد به دست آوردیم اما جواب آن از سوی مدیران باشگاه چه بود؟ دروغ و وعده های تو خالی. رفتار آنها یک نوع توهین برای من بود. پرونده من از برانکو جدا است اما من شخصا قصد انجام هیچ مصالحه ای را با پرسپولیس ندارم.

از این موضوع بگذریم. بیرانوند سال آینده خاتمه به تیم رویال آنتورپ بلژیک منتقل خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟

او در این چند سال نشان داده که بهترین دروازه بان آسیا است و توانایی بازی در عظیمترین لیگ های جهان را دارد. او می تواند به باشگاه های عظیم جهان هم منتقل گردد.

در غیاب بیرانوند، رادوشوویچ دروازه بان شماره یک پرسپولیس خواهد شد. نظرت در خصوص او چیست؟

رادو را به خاطر سطح خوبی که داشت به پرسپولیس آوردیم. یکی از دلایل اصلی پیروزیت دروازه بان های پرسپولیس همین است که 2 دروازه بان در یک سطح حضور دارند. آنها بهترین دروازه های ایران هستند. رادوشوویچ هم می تواند مانند بیرانوند پیروز ظاهر گردد.

در حال حاضر پرسپولیس باید دروازه بان دوم انتخاب کند. کدام دروازه بان ایرانی از دید شما می تواند جای خالی بیرانوند را پر کند؟

پیغام نیازمند. ما حتی در زمانی کوشش کردیم به هر قیمتی که شده او را به پرسپولیس بیاوریم اما او سپاهان را انتخاب کرد. در حال حاضر تنها فردی هم که می تواند جای خالی بیرو را پر کند، نیازمند است.

شما رادوشوویچ را به پرسپولیس آوردید و در آن موقع بازی زیادی به او نمی رسید اما پس از رفتن شما او شانس بیشتری برای بازی پیدا نموده است. دلیل آن چه بود؟

هر مربی سلیقه خودش را دارد اما چشم پوشی از بیرانوند آماده کار آسانی برای ما نبود. هر مربی سلیقه خودش را دارد. مربی پس از ما هم توانسته به خوبی از رادو بازی بگیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1187

به "خبرنگاران پانادیچ: پرسپولیس به جای هدر دادن هزینه به بچه ها بی سرپرست یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پانادیچ: پرسپولیس به جای هدر دادن هزینه به بچه ها بی سرپرست یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید