پلیس در تعقیب عامل قتل عام خانوادگی

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - کارآگاهان جنایی در کوشش برای یافتن ردی از مردی مسلح هستند که سه عضو یک خانواده را با شلیک گلوله از پا درآورده است.

پلیس در تعقیب عامل قتل عام خانوادگی

به گزارش شرق، تحقیقات درباره این جنایت هولناک از ظهر روز یکشنبه هفته گذشته و زمانی شروع شد که به کارآگاهان جنایی کرج خبر دادند جنازه مردی در خانه اش پیدا شده است.

مأموران دقایقی بعد به محل حادثه رفتند و جسد بی جان مردی جوان به نام حمیدرضا را مشاهده کردند که هدف گلوله قرار گرفته بود. در همان نگاه اول دو احتمال را می شد مطرح نمود نخست آنکه مرد جوان به زندگی اش خاتمه داده و دوم اینکه به وسیله فردی به قتل رسیده است. احتمال خودکشی با توجه به نوع شلیک گلوله به سر مقتول و بعلاوه نبود سلاح منتفی شد.

در حالی که پلیس باید به آنالیز صحنه جرم می پرداخت، موضوع دیگری هم فکر کارآگاهان و خانواده مقتول را درگیر کرد و آن هم این موضوع بود که از همسر و دختر پنج ساله حمیدرضا اثری نبود.

کارآگاهان بعد از آنالیز صحنه جرم و با توجه به اینکه مقتول لباس بیرون به تن داشت، به این نتیجه رسیدند که او به وسیله فردی که به اسم میهمان وارد قتلگاه شده و هدف گلوله قرار گرفته است.

خانواده حمیدرضا شرح دادند وقتی او تماس ها را بی پاسخ گذاشت به خانه اش آمدند و جنازه را یافتند. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات ادامه یافت تا اینکه یک روز بعد وقتی بوی نامطبوع از کمد دیوار خانه مقتول احساس شد، پلیس بار دیگر به آنجا رفت و این بار جنازه زن و دختر پنج ساله حمیدرضا را یافت. به این ترتیب موضوع پیچیده تر شد. درحال حاضر اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و پلیس در کوشش است تا ردپایی از مرد مسلح پیدا و او را دستگیر کند.

در همین حال عموی حمیدرضا در شرح جزئیات این ماجرا به رکنا گفت: روز یکشنبه از ساعت 13:30 موبایل حمیدرضا و همسرش خاموش شد. آن روز پدر و مادر حمیدرضا برای شرکت در مراسم تدفین یکی از بستگان از کرج به تهران رفته بودند. وقتی چندساعتی در بی خبری از حمیدرضا و خانواده اش گذشت، پدر و مادر حمیدرضا نگران شدند و به خانه برگشتند. لحظه ای که در خانه حمیدرضا باز شد، با پیکر بی جان او روبرو شدند که روی زمین افتاده بود.

او در ادامه گفت: آن روز صبح برادر من، یعنی پدر حمیدرضا، به او گفته بود اجازه بدهد همسر و فرزندش را با خود به تهران ببرد اما حمیدرضا گفته بود که میهمان دارند. او شرح نداده بود که میهمان آنها چه کسی است و وقتی جسد حمیدرضا کشف شد، همسر و فرزندش ناپدید شده بودند. در اولین فرضیه، پلیس گفت شاید حمیدرضا خودکشی نموده باشد، اما بعدا تعیین شد که او با اصابت گلوله به سرش جان خود را از دست داده بود. درحالی که هنوز تعیین نبود چه کسی عامل شلیک به سر پسر برادرم است، تحقیقات برای پیداکردن ردی از همسر و فرزندش شروع شد و امیدوارم دختر پنج ساله حمیدرضا زنده پیدا گردد تا داغ برادرم را تسکین دهد. عموی مقتول در ادامه گفت: با یاری پلیس تمام خانه را گشتیم اما ردی از همسر و فرزند حمیدرضا نبود. روز بعد بوی نامطبوعی از کمد دیواری خانه آنها به مشام می رسید، اما رختخواب های داخل آن مرتب بود. وقتی بوی نامطبوع بیشتر شد، رختخواب را بیرون ریختیم و دیدیم که جسد همسر حمیدرضا و دختر پنج ساله آنها زیر رختخواب ها بود. آنها بعد از کشته شدن داخل کمدی دیواری قرار داده شده بودند و رختخواب ها مرتب و منظم روی اجساد آنها چیده شده بود.

عموی حمیدرضا درباره نحوه کشته شدن زن جوان و دخترش گفت: ظاهرا آنها با شلیک گلوله از پا درآمده اند. ما مطمئن هستیم که شخصی خارج از خانواده وارد خانه پسر برادرم شده و او و همسر و فرزندش را به قتل رسانده است. عموی حمیدرضا در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال می دهید حمیدرضا به زندگی خود و خانواده اش خاتمه داده باشد، گفت: اگر حمیدرضا عامل این جنایت بود، باید اسلحه ای در کنار جسد او کشف می شد. او کارمند شهرداری بود و مشکل اقتصادی نداشت. عاشق دختر و همسرش بود و مسئله ای در زندگی اش نداشت. خانواده او به شخصی مظنون هستند و ادله و قرائنی هم بابت این ظن خود به پلیس ارائه نموده اند. جسد پسربرادرم با لباس میهمانی پیدا شد. در خانه خودش با لباس راحتی نبود و این نشان می دهد منتظر یک میهمان بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1852

به "پلیس در تعقیب عامل قتل عام خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس در تعقیب عامل قتل عام خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید