پاتایا؛ سفر به دیدنی های شهری ساحلی

به گزارش کد الکترونیک، آشنایی با تفریحات پاتایا

پاتایا یکی از مراکز مهم گردشگری دنیاست. جاذبه های پاتایا فقط به تفریحات ساحلی محدود نمی گردد و مسئولان این شهر کوشیده اند تا جاذبه های دیگری را به پاتایا اضافه نمایند تا بتوانند میزبان تمامی قشرها از سراسر دنیا باشند. با خبرنگاران همراه باشید تا با بعضی از دیدنی های این شهر آشنا شوید:

پاتایا؛ سفر به دیدنی های شهری ساحلی

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

موزه (AnekKusala Sala) یا (ViharnSien)

این موزه یکی از مهم ترین جاذبه های شهر پاتایا محسوب شده و در آن بیش از 300 شی منحصر به فرد از هنر چین باستان به نمایش گذاشته شده است که عموما شامل مجسمه های برنزی و برنجی است که به توضیح احوال اساطیر و شخصیت های تاریخی مانند کنفسیوس، تائو و … می پردازد. این موزه توسط (Sa-ngaKulkobkiat) که یک فرد تایلندی الاصل که کودکی و جوانی خود را در چین گذرانده بود، تاسیس شده و هدف آن نمایش ارتباطات فرهنگی و تحکیم دوستی بین دو کشور است.

در طبقه اول این موزه مجسمه و تصاویر تعداد زیادی از شخصیت های نامیرا و اسطوره ای چینی وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توان به (Pangu) یک غول بزرگ کیهانی و (Guan Yin) الهه رحمت اشاره نمود. طبقه دوم این موزه بسیار تاثیرگذار و جالب بوده و در ان مجسمه کاهنان شائولین در ابعاد واقعی و در حال اجرای نمایش های مختلف هنرهای رزمی نشان داده می گردد. در این طبقه همچنین مجموعه ای از مجسمه های انسانی در حال اجرا فعالیت های عادی روزانه وجود دارند که نمایشگر مشاغل مختلفی مانند خیاط، فروشنده و … هستند.

این موزه در 16 کیلومتری جنوب مرکز پاتایا قرار داشته و می توانید با اجاره کردن موتور یا تاکسی به این محل بروید. بهتر است به راننده بگویید وسیله خود را در این محل پارک نموده و منتظر شما بماند. زیرا پیدا کردن وسیله نقلیه در این منطقه کمی سخت است.

جزیره کولان (KoLan)

برای رسیدن به این جزیره باید جهت دریایی 7 کیلومتری را طی نموده و به آن برسید. در این جزیره 5 ساحل زیبا وجود داشته و همچنین انواع بازی ها و تفریحات دریایی مانند قایق های موزی شکل و … وجود دارد. قایق های مسافری به مقصد این جزیره معمولا از منطقه (Bali Hai pier) پاتایا حرکت نموده و با اخذ کرایه 30 بات و طی زمان 45 دقیقه برای مدت 5 بار در طول روز به این جزیره تردد می نمایند.

هنر در بهشت

اگر به دنبال محلی خوب برای دریافت عکس های جالب و سلفی هستید، منطقه هنر بهشتی (Art in Paradise) گزینه مطلوبی محسوب می گردد که در آن تصاویر سه بعدی مختلفی از جمله دایناسورها، آبشارها، موجودات تخیلی و جانورانی مانند فیل وجود دارد.

مزرعه بزرگ

مزرعه بزرگ یا (Greta Farm) جاذبه ای جالب در پاتایا محسوب می شوند که به طور خاص برای بچه ها جالب بوده و انواع حیوانات اهلی مانند بزها، گاوها و اسب ها را می توان ستاره های این نمایش محسوب کرد. این پارک - مزرعه سنتی دارای امکانات تفریحی مختلفی مانند تیراندازی با تیر و کمان و تفریحات هیجان انگیزی مانند عبور از پل های معلق چوبی است.

دنیای زیر آب

بزرگ ترین آکواریوم این منطقه در پاتایا قرار داشته و با نام دنیای زیر آب (Underwater World) شهرت دارد. این آکواریوم به طور خاص برای بچه ها جذاب بوده و می توانند از نزدیک با ماهی ها و جانوران دریایی آشنا شده و به آن ها غذا دهند.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 392

به "پاتایا؛ سفر به دیدنی های شهری ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتایا؛ سفر به دیدنی های شهری ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید