وزیر نیرو راهی سن پترزبورگ شد

به گزارش کد الکترونیک، وزیر نیرو و رییس کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و روسیه عصر سه شنبه در راس هیئتی برای شرکت در بیست و چهارمین همایش مالی بین المللی سن پترزبورگ راهی روسیه شد.

وزیر نیرو راهی سن پترزبورگ شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش کد الکترونیک، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مقام پاسخگویی به دعوت مشاور رییس جمهوری روسیه برای شرکت در بخشی از برنامه های بیست و چهارمین همایش مالی بین المللی سن پترزبورگ راهی روسیه شده است.

طبق اعلام وزارت نیرو، این سفر همچنین به منظور ملاقات با وزیر انرژی روسیه با هدف آنالیز مفاد توافق شده در سند نهایی پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی دو کشور و نیز آنالیز، گفتگو و پیگیری آخرین شرایط پروژه های فی مابین انجام می گردد.

ملاقات با دبیر کل اتحادیه مالی اوراسیا با هدف تسریع فرایند مذاکرات ایران با این اتحادیه برای انعقاد موافقت نامه تجاری کاملا آزاد و بازدید از شرکت پاور ماشینز و ملاقات و مذاکره با مدیران این شرکت برای پیگیری مسائل مربوط به عملیاتی سازی پروژه احداث چهار واحد نیروگاه حرارتی 1400 مگاواتی در سیریک دیگر برنامه های وزیر نیرو در این سفر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1808

به "وزیر نیرو راهی سن پترزبورگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو راهی سن پترزبورگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید