وجود نقص های فراوان در پارک های شهربازی در خوزستان

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: بسیاری از پارک های شهربازی در خوزستان دارای نقص های فراوان در بحث استاندارد هستند که باید هماهنگی میان شهرداری ها و حوزه معاونت مالی در راستای بهبود شرایط استاندارد پارک های شهربازی خوزستان ایجاد گردد.

وجود نقص های فراوان در پارک های شهربازی در خوزستان

رضا قیصی پور در نشست شورای استاندارد خوزستان که امروز (17 فروردین ماه) برگزار گردید، اظهار کرد: دو چالش اساسی در بحث استاندارد آسانسورهای مورد استفاده در اماکن دولتی و عمومی و همچنین استاندارد پارک های شهربازی وجود دارد.

به گزارش کد الکترونیک، وی اضافه کرد: امنیت مردم و ارباب رجوع در راستای رعایت حقوق شهروندی در گروی رعایت استاندارد است و از این رو باید استاندارد آسانسورهای مورد استفاده در اماکن دولتی و عمومی و همچنین پارک های شهربازی مورد توجه قرار بگیرد.

قیصی پور بیان کرد: بیشتر آسانسورهای دولتی و اماکن عمومی دارای اشکالات اساسی هستند که این مسائل باید برطرف گردد. در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شده تا اگر دستگاه اجرایی نسبت به برطرف نقص آسانسورهای خود اقدام نکند، اعتبارات آن دستگاه تخصیص داده نگردد.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید پای کار بیایند و آسانسورهای مشکل دار خود را به سرعت برطرف نقص نموده و استاندارد نمایند.

مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به بحث استاندارد پارک های شهربازی گفت: بسیاری از پارک های شهربازی در خوزستان دارای نقص های فراوان در بحث استاندارد هستند که باید هماهنگی میان شهرداری ها و حوزه معاونت مالی در راستای بهبود شرایط استاندارد پارک های شهربازی خوزستان ایجاد گردد.

قیصی پور ادامه داد: باید ساز و کاری پیش بینی گردد تا شاهد استاندارد شدن پارک های شهربازی خوزستان باشیم و برطرف نقص ها به سرعت انجام گردد.

وی گفت: اگر شهربازی، تابع قوانین و مقررات استاندارد نباشد نسبت به پلمب آن اقدام خواهد شد و در راستای قانون برخورد می گردد.

به گزارش کد الکترونیک، در این نشست با حضور استاندار خوزستان از پنج واحد برتر خوزستان که نشان استاندارد دریافت نموده اند، تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1730

به "وجود نقص های فراوان در پارک های شهربازی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود نقص های فراوان در پارک های شهربازی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید