هفته 14 لیگ فوتبال بانوان، درگیری لفظی در سکوی تماشاگران البرز

به گزارش کد الکترونیک، ملاقات تیم های هیات فوتبال البرز و همیاری آذربایجان غربی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان با حواشی مختلفی همراه بود.

هفته 14 لیگ فوتبال بانوان، درگیری لفظی در سکوی تماشاگران البرز

به گزارش ایسنا، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (آدینه) با انجام 6 ملاقات به سرانجام رسید. در این هفته تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان داربی کرمان را برگزار کردند که در سرانجام شاگردان مرضیه جعفری در بم با چهار گل به رجحان رسید. بهناز طاهرخانی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و منا حمودی گلزنان بم در این ملاقات بودند. این تیم اکنون با 45 امتیاز صدرنشین است.

تیم وچان کردستان نیز که پس از بم در صندلی دوم جدول رده بندی واقع شده است، با چهار گل سینا بوشهر را شکست داد. سمیه خرمی (2 گل)، مرضیه نیکخواه و حلاله عبداللهی برای وچان گلزنی کردند. این تیم اکنون 42 امتیازی است.

علاوه بر این هیات فوتبال البرز نیز با دو گل مقابل همیاری آذربایجان غربی به پیروزی رسید. این سومین پیروزی هیات فوتبال با سرمربیگری مریم ایراندوست است. حسینعلی در دقیقه 12 گل اول تیم خود را وارد دروازه نماینده آذربایجان غربی کرد، 4 دقیقه بعد ساراقمی گل دوم هیات البرز را به ثمر رساند. کوشش های همیاری برای جبران نتیجه راه به جایی نبرد.

این بازی با حواشی مختلفی نیز همراه بود از جمله اینکه مسابقه به دلیل نبود پزشک با تاخیری تقریبا 25 دقیقه ای شروع شد. علاوه براین پس از برخورد بازیکن همیاری با سارا قمی در دقیقه 28 بازی بازیکنان و مربی تیم البرز اعتراض کردند وطرفداران شعار داور دقت کن را سر دادند.

تصمیمات داور در نیمه دوم هم باعث عصبانیت و اعتراض مریم ایراندوست شد که داور به او کارت زرد داد. با این کار تنش در سکو ها به اوج رسید تا جایی که منجر به درگیری لفظی ناظر بازی با طرفداران شد. ناظر بازی خطاب به یکی از طرفداران گفت که اگر به اعتراض های خود سرانجام ندهد او را از استادیوم بیرون می نماید!

نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ فوتبال بانوان به توضیح زیر است:

شهرداری بم 4- صفر شهرداری سیرجان

وچان کردستان 4 - صفر سینا بوشهر

هیات فوتبال البرز 2 - صفر همیاری آذربایجان غربی

پالایش گاز ایلام 3 - صفر ملوان بندرانزلی

زاگرس شیراز صفر - 2 ذوب آهن اصفهان

سپاهان اصفهان 6 - 1 آویسا خوزستان

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 867

به "هفته 14 لیگ فوتبال بانوان، درگیری لفظی در سکوی تماشاگران البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته 14 لیگ فوتبال بانوان، درگیری لفظی در سکوی تماشاگران البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید