از انتخابات عجیب تنیس روی میز تا قهرمانی فوتسالی ها در چین

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: اتفاقات پیرامون ورزش قم در هفته ای که گذشت تحت تاثیر انتخابات عجیب هیئت تنیس روی میز قم تا قهرمانی فوتسالی های قم در مسابقات بین المللی چین نهاده شد.

از انتخابات عجیب تنیس روی میز تا قهرمانی فوتسالی ها در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش کد الکترونیک از قم، در هفته ای که سپری شد اتفاقات گوناگونی در ورزش قم رخ داد که در این گزارش نگاهی بر این رویداد ها داریم.

مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز قم که با حضور دبیر فدراسیون تنیس روی میز در قم برگزار گردید در روزی پرحاشیه به دلیل تساوی آرا بدون نتیجه خاتمه یافت.

مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز قم با تعداد 5 نامزد انجام شد و مهدی اکرامی مقدم، محمد عموییان، سیدرضا مسجدی، محمد بهتریان و محمد مصباحی نامزدهای نشستن بر جایگاه ریاست هیئت تنیس روی میز قم بودند که اکرامی مقدم و بهتریان در هنگام برگزاری این مجمع و پیش از شروع جمع آوری آرا به سود محمد مصباحی کناره گیری کردندو مسجدی هم در مجمع حضور نیافت.

با خاتمه رای گیری هر یک از دو نامزد باقی مانده 8 رای کسب کردند و در خاتمه جلسه، مدیر کل ورزش و جوانان قم اظهار داشت که با پیشنهاد وی به فدراسیون تنیس روی میز و تایید رئیس فدراسیون، سرپرستی برای هیئت تنیس روی میز استان قم تا زمان برگزاری مجمع بعدی منصوب می گردد و تا زمان انتخاب سرپرست جدید، محمد عموییان دبیر فعلی این هیئت اجرای برنامه های هیئت را بر عهده دارد.

بدین ترتیب جلسه طولانی مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان قم در اتفاقی عجیب و نادر، بدون حضول نتیجه ای خاتمه یافت.

باشگاه صبای قم اسامی بازیکنان و کادر خود را منتشر کرد که عجیب ترین نکته در این فهرست، عدم حضور مرتضی کاشی و وجود داشتن نام مهدی مومنی است در حالی که باشگاه استقلال خوزستان یکی دو روز قبل نام وی را در لیست خود اعلام و مبلغ قرارداد وی را 400 میلیون تومان معین نموده بود.

در ترکیب اعلام شده صبا بازیکنان بی نام و نشانی چون محمدرضا قدرتی پور و حسن جوادی به چشم می خورد در حالی که یک بازیکن قمی به نام داوود بهادری در این لیست 26 نفره حضور دارد.

اعضای کادر فنی تیم صبای قم نیز معرفی شدند که صمد مرفاوی به عنوان سرمربی، ساکت الهامی به عنوان مربی، ناصر بختیاری زاده به عنوان مربی، مهدی رضایی نژاد به عنوان مربی، سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه بانان، مجدی مهدوی نیک به عنوان فیزیو تراپ و ناصر اطلاقی به عنوان پزشک در این فهرست قرار دارند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که با ترکیبی از نفرات امید و چند بازیکن بزرگسال، راهی چین شده بود پیروز شد با به دست آوردن 3 پیروزی پی در پی قهرمان مسابقات بین المللی چین گردد.

ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی و مسلم اولاد قباد، 3 بازیکن تیم ماهان تندیس قم بودند که در مسابقات بین المللی چین با پیراهن تیم ملی حضور پیدا کردند و در بین این 3 تن، علیرضا وفایی در این مسابقات هت تریک کرد و در هر مسابقه یک گل برای کشورمان به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی این تورنمنت به مصاف تیم میانمار رفت و پیروز شد این دیدار حریف خود را با نتیجه پر گل 9 بر یک از پیش رو بردارد و با 3 برد متوالی به مقام قهرمانی دست یابد.

علیرضا وفایی ستاره ماهان تندیس که در سالن شهید حیدریان قم و از سوی طرفداران قمی با لقب جادوگر آسیا تشویق می گردد، با به ثمر رساندن 3 گل در این مسابقات به کار خود خاتمه داد و عروجی و اولاد قباد نیز حضور پر رنگی داشتند.

این 3 بازیکن پس از بازگشت به ایران به تمرینات تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای فصل جدید لیگ بر تر فوتسال ملحق می شوند.

تیم فوتبال صبای قم در مسابقه ای محبت آمیز پیش از شروع لیگ چهاردهم در کرج برابر فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رسید تا محک مناسبی را پیش از بازی هفته نخست برابر ذوب آهن تجربه کند.

دیدار تیم های صبا و فولاد خوزستان در کرج برگزار گردید و کوشش هر دو تیم برای گلزنی تا خاتمه 90 دقیقه بی نتیجه بود تا تساوی صفر بر صفر نتیجه نهایی این بازی تدارکاتی باشد.

شاگردان صمد مرفاوی ظرف امروز و فردا اردوی تدارکاتی خود در تهران خاتمه می دهند و سپس راهی قم شده تا آماده دیدار برابر ذوب آهن اصفهان شوند.

صبا قرار است با برگزاری یک بازی تدارکاتی دیگر به میزبانی قم برابر تیم آبادگران قم، به مسابقات محبت آمیز پیش فصل خود خاتمه دهد.

هیئت کشتی قم به دلیل کسب مدال برنز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان دنیا از فرنگی کار قمی قدردانی کرد.

علیرضا نجاتی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان دنیا در اسلواکی مدال برنز دنیا را به دست آورد و به همین منظور رئیس و نائب رئیس هیئت کشتی استان قم در منزل علیرضا نجاتی فرنگی کار نوجوان استان قم حضور پیدا کردند و در جمع خانواده نجاتی از وی تجلیل کردند.

مهدی ابراهیمی کشتی گیر مستعد و آماده قمی که سال گذشته در مسابقات نوجوانان آسیا صاحب نشان برنز شد در شرایطی که تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم قصد حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را دارد یکی از دعوت شده ها به این اردو در وزن 84 کیلوگرم به شمار می رود و در این وزن با کشتی گیرانی از استان های تهران و خوزستان، برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی مسابقه می دهد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تا دهم مرداد ماه برگزار می گردد و نماینده کشتی قم در وزن مربوطه با علی شریفی از خوزستان و مهدی فلاح از تهران رقابت می نماید تا به عضویت تیم ملی کشورمان در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان دنیا گردد.

در ادامه مسابقات رشته های مختلف ورزشی در ماه مبارک رمضان، رقابت های دوومیدانی قهرمانی قم با عنوان جام رمضان با شرکت ورزشکاران این رشته برگزار گردید و برترین های آن معرفی شدند.

این مسابقات در پیست تارتان مجموعه ورزشی یادگار امام قم به انجام رسید و دو و میدانی کاران قمی در مواد 110 متر با مانع، 200 متر، پرش طول و پرش با نیزه با یکدیگر رقابت کردند.

برترین های مسابقات دوومیدانی جام رمضان استان قم در ماده 110 متر با مانع به ترتیب، رضا ملکپور، علی سلامتیان و علی کشاورز، در ماده 200 متر محمدرضا فریدی، رضا ملک پور و هادی اصغری، در ماده پرش طول علی کشاورز، هادی اصغری و حمیدرضا حلاجیان و در ماده پرش با نیزه علیرضا نوروزی، حسین میرزایی و محسن سالاری بودند.

کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 13 سال سه فوتبالیست خوش آتیه استان قم را به اردوی آماده سازی دعوت کرد.

بر اساس اعلام محمود بیداریان سرمربی تیم ملی نونهالان زیر 13 سال، اردو تدارکاتی تیم ملی زیر 13 سال در 2 مرحله برگزار می گردد که گروه دوم که از بعدازظهر روز پنجم مرداد ماه به مدت 3 روز در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را شروع می نمایند اعلام شد که در بین این نفرات سید ابوالفضل حسینی، صادق محمد زاده و مهرداد زنگنه از قم نیز در اردو شرکت می نمایند.

مسابقات جام رمضان ویژه بانوان جودوکار استان در سالن جودوی استادیوم تختی برگزار گردید و برترین های آن معرفی شدند.

این مسابقات در رشته ناگه نو کاتا با حضور 6 تیم و مجموع 12 نفر انجام شد که در خاتمه سیما شاهزاده حمزه که مسئولیت نیابت رئیس هیئت جودوی استان قم را بر عهده دارد به مقام نخست رسید و زهرا عبدالعظیمی و عطیه تجویدی مقام های دوم سوم را به دست آوردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 560

به "از انتخابات عجیب تنیس روی میز تا قهرمانی فوتسالی ها در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از انتخابات عجیب تنیس روی میز تا قهرمانی فوتسالی ها در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید