نوکیا اولین گوشی از سری ارزان قیمت X را معرفی کرد

به گزارش کد الکترونیک، شرکت نوکیا در راستای توسعه گوشی های هوشمند ارزان قیمت، خاتمه با معرفی گوشی Nokia X100، به طور رسمی از سری اقتصادی X خود رونمایی کرد که این گوشی اولین مدل از این سری بشمار می رود.

نوکیا اولین گوشی از سری ارزان قیمت X را معرفی کرد

به گزارش کد الکترونیک، شرکت HMD Global که تولید کننده گوشی های هوشمند با برند نوکیا است، اولین گوشی هوشمند سری X خود را به طور انحصاری روانه بازار ایالات متحده خواهد کرد و گفته می شود که این دستگاه منحصراً از طریق اپراتور های شبکه T-Mobile و Metro در دسترس خواهد بود. با این حال با توجه به عملکرد مناسب گوشی های اقتصادی این شرکت، به نظر نمی رسد که این سری ارزان قیمت، به بازار ایالات متحده منحصر شود و احتمالاً با نام های دیگری روانه دیگر بازار های منطقه ای شود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. در زیر کاپوت، دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 480 5G بهره می برد. در مورد پیکربندی حافظه نیز، این گوشی دارای 6 گیگابایت رم است که با 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود. همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

در بخش دوربین، یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت وجود دارد که نیاز های عکاسی شما را برطرف می کند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، آرایه های دوربین این گوشی را تشکیل می دهد. در قسمت جلویی نیز، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس ویدیویی دریافت خواهید کرد.

نوکیا X100 از سیستم عامل اندروید 11 استفاده می کند، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده است که این دستگاه چه زمانی آخرین به روز رسانی نرم افزاری را دریافت می کند و یا اینکه آیا به روز رسانی ها و وصله های امنیتی دریافت می شود یا خیر. برای اتصال 5G، این تلفن با شبکه گسترده 5G زیر 6 هرتز T-Mobile سازگار است. انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری 4470 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می کند و این شرکت یک شارژر نیز در جعبه آن تعبیه کرده است.

به گزارش کد الکترونیک، نوکیا X100 با قیمت 252 دلار آمریکا و از 19 نوامبر (28 آبان ماه) برای خرید در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، دستگاه منحصراً در دسترس مشتریان شبکه های ارتباطی T-Mobile و Metro T-Mobile قرار خواهد گرفت، اما به احتمال زیاد گوشی های بعدی این سری با تمام شبکه های ارتباطی سازگار خواهند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2030

به "نوکیا اولین گوشی از سری ارزان قیمت X را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا اولین گوشی از سری ارزان قیمت X را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید