نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی رونمایی می گردد

به گزارش کد الکترونیک، نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی به همت انجمن تجارت الکترونیک تهران و مرکز ملی فضای مجازی رونمایی می گردد.

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی رونمایی می گردد

به گزارش گروه فرهنگی کد الکترونیک، بیزنس ها و کسب وکار های نوین که عموما در بستر اینترنت فعالیت خود را انجام می دهند، همیشه با چالش هایی حقوقی روبرو هستند.

با توجه به پراکندگی و گستردگی مراجع تصویب قوانین و مقررات مرتبط با فضای مجازی و کسب و کار های اینترنتی، انجمن تجارت الکترونیک تهران برای نخستین بار با کوشش مجموعه ای از کارشناسان حقوقی هلدینگ هزاردستان با هدف شناسایی دقیق مصوبات لازم الاجرا و مراجع صالح وضع کننده مقررات در این حوزه، اقدام به گردآوری و تجمیع مصوبات مرتبط با کسب وکار های آنلاین در یک مجموعه 850 صفحه ای نموده است.

مراسم رونمایی از مجموعه قوانین کسب وکار های اینترنتی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و با حضور جمعی از مسئولان قوای سه گانه و اساتید برجسته دانشگاهی در روز چهارشنبه (8 دی) برگزار خواهد شد.

در این مراسم فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، قاسم خالدی، معاون فرهنگی و اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و بعلاوه امیر خوراکیان، معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی در مورد این کتاب سخنرانی خواهند کرد. این مراسم به صورت زنده از اینجا نیز پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2097

به "نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید