ممنوعیت تردد در محور چالوس، مسافران از آخرین شرایط راه ها آگاه شوند

به گزارش کد الکترونیک، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس جهت (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ممنوعیت تردد در محور چالوس، مسافران از آخرین شرایط راه ها آگاه شوند

ایمان محرابی نیا گفت: تردد از محور چالوس راستا (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در راستا (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و محدوده هزارچم هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، تردد از آزادراه تهران - شمال راستا (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در محور فیروزکوه راستا (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید و دماوند و آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار هستیم.

او می گوید: ترافیک سنگین در محور هراز راستا (رفت و برگشت) محدوده های سه راهی چلاو و الیمستان و راستا (شمال به جنوب) محدوده های بایجان ، شاهاندشت و آب اسک و آزادراه و محور قدیم پردیس - تهران محدوده جاجرود را دوربین های نظارتی نشان می دهد.

او درباره آخرین شرایط ترافیکی در سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل کمالشهر تا حصارک و محدوده های امامزاده طاهر و گپلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه قم- تهران محدوده شکرآباد و حدفاصل مرتضی گرد تا پل اتوبان آزادگان و محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک گزارش شده است.

براساس این گزارش با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور مسافران حتما پیش از عزیمت از آخرین شرایط جوی و جاده ای هوا به وسیله سامانه 141 آگاه شوند.

کد الکترونیک مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2300

به "ممنوعیت تردد در محور چالوس، مسافران از آخرین شرایط راه ها آگاه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد در محور چالوس، مسافران از آخرین شرایط راه ها آگاه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید