برترین شهرهای ایران برای ساخت ویلا

به گزارش کد الکترونیک، همانطور که می دانید,امروزه اندازه ساخت ویلا در شهرهای مختلف ایران تا حد زیادی بالا رفته و به خوبی شاهد این هستیم که بسیاری از افراد درامدهای میلیونی و میلیاردی از این طریق دارند.ما در این مقاله قصد داریم تا برترین شهرهای ایران را برای ساخت و خرید ویلا آنالیز کنیم و ببینیم که اصلا کسب درامد از این طریق به چه شکل می باشد؟ بهتر است از همین ابتدا بگوییم که هزینه ساخت ویلا در منطقه ها مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و ممکن است در یک نقطه زمین با قیمت 2 میلیون تومان به فروش برسد و در شهری دیگر 20 میلیون تومان که البته اجاره این دو هم باهم تفاوت دارد.

برترین شهرهای ایران برای ساخت ویلا

شهرهای شمالی یا شهرهای اطراف تهران و کرج؟

این سوال برای خیلی از ما پیش می آید که برای ساخت ویلا کدام یک را انتخاب کنیم.جواب این سوال کاملا بستگی به شما دارد و اینکه هدفتان از ساخت ویلا چیست؟ برای مثال ممکن است شما تنها احتیاج به یک ویلای خانوادگی داشته باشید که بتوانید تعطیلات با دوستان و خانواده خود سرگرمی کنید و سپس به شهر خود برگردید.اما اگر در پی کسب درامد به وسیله اجاره ویلا هستید,پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ روستاهای اطراف تهران و کرج بروید!

علت حرفمان هم این هست که دسترسی و نزدیکی به این روستاها باعث می گردد که تقریبا تمام شب ها بتوانید ویلای خود را اجاره دهید حتی با قیمت کم.اما ویلاهای شمال چنین ویژگی را ندارند و مردم برای تعطیلات آخر هفته 2 روزه خود هیچوقت مسیرهای دور را انتخاب نمی نمایند.البته قیمت زمین در بعضی از این روستاها به نسبت بالا بوده و برای ساخت احتیاج به بودجه به نسبت زیادی خواهید داشت. ما در گروه صاب ملکی می توانیم هر نوع فایلی در هر منطقه ای برای هر بودجه ای ارائه دهیم و تنها کافیست همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برترین شهرهای ایران برای ساخت ویلا

منظور ما از برترین شهرها,مواردی است که دسترسی راحتی دارند و از طرفی به راحتی اجاره می روند.البته ممکن است در این فهرست نام بسیاری از شهرها ذکر نشده باشند که در مقاله ای جدا در رابطه با باقیه موارد صحبت خواهیم کرد.پس در ادامه مقاله همراهمان باشید تا 5 تا از برترین روستاها و شهرهای ایران برای ویلاسازی آشنا شوید.

سهیلیه کرج

قطعا تمام شما برای یکبار هم که شده به این روستا که در کردان قرار گرفته است سر زده اید.خرید ویلا در سهیلیه یکی از برترین کارهایی است که می توانید برای کسب درامد انجام دهید.مزیت مهم سهیلیه این است که دسترسی راحتی داشته و از طرفی ویلاهای لوکس و زیبای بسیاری در خود دارد که همین باعث شده قیمت ملک در این منطقه تا حد زیادی بالا برود.نکته مهم دیگر هم اینکه اجاره ویلا در این مکان بسیار راحت بوده و اگر بتوانید یک ویلای دوبلکس خوب با حداقل 150 متر زیربنا بسازید,می توانید درامد روزانه بالغ بر 2 میلیون تومان داشته باشید (در اواسط هفته).

البته سهیلیه تنها برای کسب درامد نیست و بسیاری از افراد برای ساخت ویلای خانوادگی خود نیز این مکان را انتخاب می نمایند.مزیت دیگر سهیلیه این است که شهرک های بسیار زیادی داشته که هر کدام یک سری قیمت و ویژگی ها دارند.به طور کلی قیمت یک زمین با جواز ساخت از حدود 3 میلیون تومان آغاز می گردد و تا 10 میلیون تومان هم ادامه دارد و این یعنی هر شخصی با هر بودجه ای می تواند یک ویلای شیک و لوکس برای خود داشته باشد.

اما این تمام ماجرا نیست و بهتر است بدانید که سهیلیه یکی از برترین نقاط از نظر آب و هوایی در استان البرز بوده که تقریبا در تمام طول سال قابل سکونت است و هیچ مسئله ای از لحاظ دسترسی به راه ها یا امکانات وجود ندارد.

تهراندشت

تهراندشت از لحاظ دسترسی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است و شما می توانید به وسیله اتوبان تهران - کرج یا کرج - قزوین به این نقطه برسید.البته تهراندشت که در استان البرز قرار گرفته است,از نظر آب و هوا حرف اول را در این فهرست می زند و از طرفی به علت نداشتن نامی بزرگ,قیمت زمین هایش به نسبت سهیلیه و کردان بسیار کمتر بوده و می توانیم به عنوان یک فرصت تازه سرمایه گذاری به آن نگاه کنیم.

به هر حال اگر بودجه زیادی برای خرید زمین ندارید و می خواهید در یک منطقه خوش آب و هوا ویلا بسازید و از طرفی نمی خواهید که فاصله زیادی از محل زندگیتان داشته باشد,پیشنهاد ما تهراندشت است.نکته مهم در رابطه با تهراندشت این است که دقیقا در رو به روی منطقه مشهور کردان قرار گرفته است و در آینده ای نزدیک,قیمت ملک در این روستا تا حد زیادی بالا خواهد رفت.شاید برایتان جالب باشد که بدانید تهراندشت آب های زیرزمینی بسیار زیادی دارد و شما می توانید حفر چاه در هر نقطه ای به آب برسید و همین مورد باعث شده است که باغات و زمین های کشاورزی زیادی در این روستان به وجود بیایند.قیمت زمین در منطقه تهراندشت از متری 1 میلیون تومان آغاز می گردد و می توان گفت که به نسبت سهیلیه قیمت خیلی خوبی دارد.

لواسانات

تهرانی های عزیز علاقه بسیار زیادی به این لواسان دارند و همین باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ تهرانی که در زمینه ملک فعالیت دارند,این منطقه را به عنوان پروژه ساخت و ساز خود انتخاب نمایند.البته این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت زمین در لواسان تهران بسیار بیشتر از سهیلیه و تهراندشت بوده و بیشتر ویلاها در این نقطه لوکس و گران قیمت هستند.

البته لواسان از لحاظ آب و هوایی و دسترسی به راه ها هیچ چیز کم ندارد و می توانید ویلای خودتان را در تمام طول سال پر کنید و درامد خوبی داشته باشید.لواسان به علت نزدیکی به رودخانه جاجرود و داشتن سد لتیان,می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که علاقه زیادی به سر و صدای شهر ندارند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن به نقطه ای آرام و بکر برسند.

خزر شهر

خزر شهر را می توانیم به عنوان یکی از مشهورترین نقاط ویلایی استان مازندران در نظر بگیریم که همه ساله تعداد زیادی مسافر به این منطقه می آیند و می تواند یک منبع درامد عالی برایتان باشد.البته این تمام ماجرا نبوده و ویلاهای شهرکی خزر شهر دسترسی کامل و اختصاصی به سواحل و سایر سرگرمیات دارند و به همین دلیل قیمت ملک و ویلا در این منطقه به نسبت بالا است (دقیقا مانند امیردشت).

اگر بودجه زیادی برای ساخت ویلا دارید و می خواهید که ویلا به امکانات مختلفی از جمله مراکز سرگرمیی و خرید دسترسی داشته باشد,پیشنهاد می کنیم که حتما یک سری به فایل های این شهرک داشته باشید.

نتیجه گیری

اگر در پی خرید یا ساخت ویلا در شهرهای اطراف تهران و کرج هستید,می توانید همین حالا با کارشناسان گروه تماس بگیرید تا برترین فایل ها را با قیمت های مناسب به شما معرفی نمایند.در آخر هم این را بگوییم که برای درامد به وسیله اجاره ویلا بهتر است روستاهای اطراف را انتخاب کنید که فاصله زیادی با تهران و کرج ندارند (حداکثر 2 ساعت).

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 8 خرداد 1403 بروزرسانی: 8 خرداد 1403 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2453

به "برترین شهرهای ایران برای ساخت ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای ایران برای ساخت ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید