مقاله: نکته های مهم قبل از دریافت ویزای دانش آموزی کانادا

به گزارش کد الکترونیک، گزینه دوم همواره یک خانواده ایرانی است. همه خانواده ها برای نگهداری از دانش آموز در حال تحصیل در کانادا، صرف نظر از ملیت یا زبانشان، باید از طرف پلیس عدم سو پیشینه دریافت نمایند. ضمناً با خانواده ها مصاحبه می گردد و از شرایط زندگی آنها گزارش تهیه می گردد. تنها در حالتی یک خانواده انتخاب می گردد که اطمینان حاصل گردد هم شرایط خانواده متعادل است و هم این که آنها از صمیم قلب مایل به نگهداری فرزند شما هستند.

مقاله: نکته های مهم قبل از دریافت ویزای دانش آموزی کانادا

به طور معمول دانش آموز در زمان تحصیل در کانادا نزد یک خانواده کانادایی می ماند. توصیه می کنیم دانش آموز نزد خانواده ای باشد که زبان مادری شان انگلیسی است. با این حال در شرایط خاص و در صورت تقاضای والدین دانش آموز یا محدودیت های موجود در یافتن چنین خانواده ای، این امکان وجود دارد که از گزینه های دیگر استفاده گردد.

یکی از دلایل تحصیل دانش آموزان در دبیرستان های کانادا، یاد دریافت زبان است. وقتی دانش آموز برای تحصیل در کانادا به این کشور می آید، مسئولان آموزش و پرورش از نظر سطح آشنایی با زبان انگلیسی او را می سنجند. بسته به میزان آشنایی دانش آموز با زبان انگلیسی، اقدامات لازم برای آموزش زبان در نظر گرفته می گردد. برخی زمان ها دانش آموز مستقیم به کلاس های عادی وارد می گردد.

در موارد دیگر برای او در کنار دوره های عادی آموزش، دوره یادگیری زبان انگلیسی می گذارند. برخی اوقات هم قبل از آغاز تحصیل در کانادا، به مدت چند روز یا چند هفته دوره های فشرده مکالمه زبان انگلیسی برگزار می گردد تا مطمئن شوند امکان برقراری ارتباط به زبان انگلیسی با دیگران برای دانش آموز وجود دارد. در نتیجه به یاد داشته باشید اگر دانش آموز در کشور خود انگلیسی یاد گرفته باشد و یا بهتر از آن مدرک زبان انگلیسی داشته باشند به نفعش خواهد بود.

منبع مقاله: نکته های مهم قبل از دریافت ویزای دانش آموزی کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1410

به "مقاله: نکته های مهم قبل از دریافت ویزای دانش آموزی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نکته های مهم قبل از دریافت ویزای دانش آموزی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید