دعوت از 243 متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا

به گزارش کد الکترونیک، استان منیتوبا به تازگی در تاریخ هشتم آوریل 2021 جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود را برگزار کرد و برای 243 متقاضی توصیه نامه یا LAA برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر نموده است. این متقاضیان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest بوده اند و پروفایل خود را در یکی از سه جهت مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت نموده بودند: Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و International Education. جزییات حداقل امتیاز هر یک از دسته ها در زیر آورده می گردد:

دعوت از 243 متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا

Skilled Workers in Manitoba: 208- حداقل امتیاز: 456

Skilled Workers Overseas: 14 - حداقل امتیاز: 708

International Education Stream: 21 - فاقد شرط حداقل امتیاز

اکسپرس انتری منیتوبا

در این پذیرش مجموعا 15 LAA برای متقاضیانی صادر شد که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل معتبر بوده اند. متقاضیان واجد شرایط ورود به صف انتظار اکسپرس انتری بر اساس امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS رتبه بندی می شوند؛ این امتیاز بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان کسب می گردد. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متناوب دعوت می گردد تا تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه نمایند. افرادی که از طرف استان انتخاب می شوند هم 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS دریافت می نمایند و بدین ترتیب در دور بعدی اداره مهاجرت حتما از آنها دعوت خواهد نمود.

درباره برنامه مهاجرت استانی منیتوبا

چنانچه قصد مهاجرت به منیتوبای کانادا دارید و می خواهید از مزایای امتیاز اضافه ای که انتخاب استانی نصیبتان می نماید بهره مند شوید باید ذر گام نخست تمایل خود یا Expression of Interest را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اعلام کنید. بدین ترتیب به وسیله راستاهای مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba و Skilled Workers Overseas قادر به دریافت LLA خواهید بود. سپس استان منیتوبا به شما بر اساس فاکتورهای مرتبط با سرمایه انسانی و داشتن ارتباطات در استان بر اساس 1000 امتیاز رتبه بندی می نماید.

راستاهای مهاجرتی منیتوبا

دو راستا Skilled Workers Overseas Category و Skilled Workers in Manitoba به منیتوبا اجازه می دهند اسکیلدورکرها را برای حمایت از احتیاج بازار کار استان کاندید نمایند. افرادی که از خارج کانادا درخواست می دهند باید در منیتوبا دارای ارتباطات باشند. منظور از داشتن ارتباطات داشتن دوست و اعضای خانواده یا سابقه کار قبلی در استان منیتوبا یا دریافت دعوتنامه به وسیله یکی از Strategic Recruitment Initiatives برنامه مهاجرت استانی منیتوباست.

لازم نیست متقاضی هنگام ارائه درخواست در منیتوبا حضور فیزیکی داشته باشد. متقاضیان پیروز در دسته Skilled Workers in Manitoba باید واجد معیارهایی باشند از جمله داشتن پیشنهاد کار تمام وقت از طرف کارفرمایی داخل منیتوبا. دانشجویان بین المللی که از دانشگاه یا موسسه آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند ممکن است در صورت داشتن مهارت های مورد احتیاج و تقاضا به وسیله International Education Stream واجد شرایط دریافت LAA باشند.

منیتوبا در تاریخ پنجم ژانویه 2021 اعلام نمود که به عنوان بخشی از برنامه خود برای دوران پساکرونا اداره مهاجرت، آموزش و مهارت های پیشرفته ایجاد می نماید. این اداره تازه قرار است موسسات آموزش عالی را با احتیاجهای بازار کار امروز و فردا مرتبط سازد و مهارت هایی را در اختیار منیتوبایی های جوان قرار دهد که به آنها یاری خواهد نمود تا پیروز شوند و بعلاوه فرصت های شغلی را در اختیار مهاجران تازه قرار خواهد داد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2077

به "دعوت از 243 متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 243 متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید