مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال

به گزارش کد الکترونیک، طاهری با بیان فعالیت های فرهنگی باشگاه فولاد مطرح کرد: بهمن یا اسفند امسال می توانیم میزبان مدیران فرهنگی باشگاه ها باشیم تا از نزدیک شاهد فعالیت های فرهنگی باشگاه فولاد باشند. البته انحلال کانون های هواداری به نظر عجولانه می آمد زیرا برخی از مشوقین باشگاه ها ریشه دارند و می توانند روی سکوها کمک حال باشگاه ها باشند. از سویی دیگر باشگاه فولاد خوزستان یکی از اولین باشگاه هایی بود که کانون بانوان هوادار خود را هم تاسیس و راه اندازی کرد و این آمادگی را هم داریم که کانون بانوان هوادار مان در مسابقات ملی از تیم ملی حمایت کنند.

مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال

زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: ما به دنبال ایجاد یک کوچ فرهنگی (مربی فرهنگی) هستیم معاون فرهنگی در واقع این مربی فرهنگی در تیم های لیگ رجحان خواهد بود. از سویی دیگر وزارت ورزش اعلام کرده باشگاه ها مکلف هستند که 3 درصد از بودجه شان را اختصاص به کار فرهنگی بدهند و معاونت های فرهنگی این بودجه را از مدیران باشگاه ها پیگیر باشند.

معاون فرهنگی ماشین سازی تبریز: با تکنولوژی داوری سکوها آرام تر می شوند

در انتها اعلام شد 4 باشگاه استقلال، شهر خودرو، شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی که کننده ای در این نشست فرهنگی نداشتند مورد سوال قرار بگییرند که چرا کننده باشگاه های آنها در این جلسه حاضر نشده اند.

معاون فرهنگی نساجی مازندران: وظایف معاونت های فرهنگی دقیق مشخص شود

وی افزود: اگر هم قرار است ورود بانوان در مسابقات لیگ برتر اجرایی شود این مساله را زودتر به باشگاه ها اعلام و ابلاغ کنند تا قبل از دقیقه 90 بتوانیم کارها را به طور مناسب ساماندهی کنیم.

منبع مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1992

به "مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید