چرا پرسپولیس خوش شانس تر از استقلال است؟

به گزارش کد الکترونیک، قرعه کشی لیگ برتر فوتبال امروز برگزار شد که این قرعه کشی نکات جالب زیادی دارد.

چرا پرسپولیس خوش شانس تر از استقلال است؟

به گزارش ، قرعه کشی لیگ بیستم امروز (دوشنبه) در هتل آکادمی و با حضور کنندگان باشگاه های لیگ فزونی برگزار گشت. در ادامه به بررسی قرعه تیم هایی همچون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پرداخته شده است.

استقلالی ها در هفته اول لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم مس رفسنجان می رود. پیروزی در اولین دیدار لیگ برای محمود فکری ارزش زیادی می تواند داشته باشد؛ چرا که کارش را با یک پیروزی آسان شروع می کند.

بازی هفته دوم استقلال سخت و مهم خواهد بود؛ این تیم باید در اهواز رودر روی تیم فولاد قرار بگیرد. نکونام هدایت تیم فولاد را بر عهده دارد و شاید مثل فصل گذشته این بازی حاشیه های زیادی به دنبال داشته باشد.

از هفته سوم تا هفته هفتم تیم هایی حریفان استقلال خواهند بود که چندان قدرتمند نیستند و این مسئله می تواند یک پوئن مثبت برای فکری و شاگردانش باشد.

در هفته هشتم فکری برای اولین بار به عنوان مربی در دربی حاضر خواهد شد و باید دید چه عملکردی در این بازی خواهد داشت. بدشانسی فکری این است که بعد از بازی سنگین دربی باید در هفته نهم با تیم گل گهر بازی کند. این بازی یک چالش بزرگ برای این مربی خواهد بود؛ به خصوص اینکه سرمربی تیم گل گهر یک استقلالی قدیمی یعنی امیر قلعه نویی است.

استقلالی ها در هفته دهم کار نسبتا آسانی مقابل آلومینیوم اراک خواهد داشت، اما در هفته یازدهم شاهد بازی بسیار مهم استقلال با تراکتور خواهیم بود. این بازی یک تقابل دیگر بین دو مربی استقلالی است. در هفته چهاردهم استقلالی ها باید با تیم نساجی بازی کنند. با توجه به نحوه جدایی فکری از استقلال، این بازی حواشی زیادی خواهد داشت. خوش شانسی بزرگ فکری به احتمال زیاد عدم حضور تماشاگران در این بازی خواهد بود. استقلالی ها در هفته پانزدهم هم یک بازی سخت دیگر خواهند داشت. سپاهان حریف سختی برای استقلال در این هفته خواهد بود.

تیم پرسپولیس که این روز ها دچار حاشیه های زیادی شده است در هفته اول لیگ برتر با تیم سایپا دیدار خواهد کرد. در این بازی قطعا گل محمدی به کمتر از پیروزی راضی نخواهد شد. شاگردان گل محمدی در هفته دوم هم قرعه نسبتا آسانی دارند و باید به مصاف صنعت نفت برود. این بازی هم در تهران خواهد بود.

پرسپولیس در هفته سوم با نفت مسجد سلیمان، در هفته چهارم با شهرخودرو، در هفته پنجم با نساجی و در هفته ششم با تیم ذوب آهن مصاف خواهد کرد؛ اما بازی سپاهان و پرسپولیس در هفته هفتم قطعا بازی مهم این هفته خواهد بود. دربی رفت پایتخت نیز در هفته هشتم برگزار خواهد شد و گل محمدی به شدت به دنبال جبران نتیجه دربی قبل است.

در هفته نهم پرسپولیس میزبان تیم مس رفسنجان است و در هفته دهم بازی مهمی با تیم گل گهر خواهد داشت. بازی هفته یازدهم این تیم هم سخت و البته مهم خواهد بود. پرسپولیس در این هفته میزبان تیم فولاد است. دیگر بازی مهم پرسپولیس در هفته چهاردهم خواهد بود؛ چرا که باید به مصاف تیم تراکتور برود.

با این قرعه و شروع بسیار آسان پرسپولیس قطعا جمع کردن امتیازات در هفته های ابتدایی می تواند برای این تیم امتیازی مثبت تلقی شود.

قطعا مهمترین بازی هفته اول به بازی سپاهان و گل گهر اختصاص خواهد داشت. سرمربیگری گل گهر بر عهده قلعه نویی است؛ مربی که فصل قبل هدایت سپاهان را بر عهده داشت و در نهایت هم از این تیم استعفا کرد. گل گهر یکی از تیم هایی است که هزینه های زیادی انجام داده و حریف آسانی برای تیم سپاهان نخواهد بود.

سپاهان در هفته دوم با تیم آلومینیوم بازی خواهد کرد. این تیم در هفته سوم کار سختی مقابل تیم تراکتور خواهد شد و این بازی مهمترین بازی این هفته خواهد بود. سپاهان در هفته چهارم با سایپا، در هفته پنجم با نفت مسجد سلیمان، در هفته ششم با مس رفسنجان و در هفته هفتم با نساجی مصاف خواهد کرد که این 3 تیم حریفان چندان قدرتمندی برای تیم اصفهانی محسوب نمی شوند؛ اما در هفته هفتم این تیم باید با قهرمان فصل قبل بازی کند و تقابل گل محمدی و نویدکیا می تواند جذابیت های این بازی را بیشتر کند.

دربی اصفهان هم بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن در هفته چهاردهم است؛ اما در هفته پانزدهم یک بازی سخت در انتظار نویدکیا و شگاردانش است. آن ها باید در اصفهان از تیم استقلال میزبانی کنند.

منصوریان که در لیگ بیستم سرمربی تیم تراکتور است در گام نخست باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود. تراکتوری ها در هفته دوم با تیم نساجی بازی خواهند کرد و در هفته سوم هم میزبان تیم سپاهان خواهند بود و همانطور که گفته شد این بازی، مهمترین بازی هفته سوم است.

این تیم در هفته پنجم بازی مهمی با فولاد خورستان خواهد داشت. این بازی از آنجایی اهمیت بیشتری پیدا می کند که هر دو تیم جزو تیم های قدرتمند لیگ هستند و البته سرمربیان دو تیم، استقلالی هستند.

دربی تبریز هم در هفته ششم خواهد بود و تراکتور مهمان تیم ماشین سازی خواهد بود. دیگر بازی مهم تراکتور، مصاف با تیم استقلال در هفته یازدهم خواهد بود. منصوریان هیچ علاقه ای به شکست مقابل تیم سابق خود آن هم در تبریز ندارد. در هفته چهاردهم هم تراکتور میزبان پرسپولیس خواهد بود. شاید نتیجه بازی برگشت این دو تیم تیم قهرمان لیگ بیستم را مشخص کند.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1392

به "چرا پرسپولیس خوش شانس تر از استقلال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرسپولیس خوش شانس تر از استقلال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید