مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

به گزارش کد الکترونیک، بنابراعلام شرکت سبدگردان آسمان، دانش مالی، تخصص، تجربه و وقت کافی، لازمه های اصلی بازار سهام است و هر سیگنالی که به سرمایه گذاران داده می گردد، بی شک ریسک سرمایه گذاران را افزایش می دهد. بورس بازار ذاتا نوسانی و به تبع ریسکی است، ازاین رو، ورود بدون دانش و تخصص و فقط بر مبنای سیگنال زدگی، بی شک ریسک را بالاتر می برد و خسارت های جبران ناپذیری را به سرمایه گذاران ناآگاه وارد می نماید.

مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

همان طور که گفته شد، هم اکنون 30 شرکت سبدگردان در بازار سرمایه فعال هستند که سرمایه گذاران می توانند لیست آنها را روی سایت سازمان بورس و اوراق بهادار (www.seo.ir) در بخش نهادهای تحت نظارت مشاهده نمایند.

ناگفته نماند که درست است که در دوره کوتاه مدت شاید بعضی از سرمایه گذاران بتوانند بازدهی مناسبی را کسب نمایند، اما نباید فراموش کرد، زمان خروج از این بازی را فقط طراحان آن بازی می دانند.

بازدهی، کیفیت خدمات، استراتژی سرمایه گذاری و قدمت، مهم ترین مولفه های سرمایه گذاری در بازار سهام است.

این مجموعه مدیریت دارایی همچنین با مدیریت چهار صندوق سرمایه گذاری آسمان آرمانی سهام (نماد: آساس)، آسمان یکم، آسمان خاورمیانه و آسمان امید (نماد: آسامید) توانسته است، بازدهی مطمئن و مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم آورد و کیفیت خدمات خود را در سطح بالا نگه دارد.

اگر شخص ریسک پذیر هستید و پیش بینی بازار صعودی را برای حداقل یک سال آینده دارید، این 2 صندوق گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری شماست. شما با حداکثر 2 درصد کارمزد، بسته ای از دانش مالی، تخصص و تجربه را یکجا با خود همراه دارید و بدون صرف زمان مطمئن ترین سرمایه گذاری را در بورس خواهید داشت.

منبع مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1990

به "مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید