مشمولان وام یک میلیونی و بسته معیشتی 100 تومانی چه کسانی هستند؟

به گزارش کد الکترونیک، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره شرایط مشمولان بسته معیشتی 100 هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی، توضیحاتی داد.

مشمولان وام یک میلیونی و بسته معیشتی 100 تومانی چه کسانی هستند؟

به گزارش گروه اجتماعی کد الکترونیک، حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره شرایط مشمولان بسته معیشتی 100 هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی، اظهار کرد: متقاضیان بسته معیشتی دولت که شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول این طرح هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در مجموع 29 میلیون و 700 هزار نفر که در دهک های پایین جامعه قرار دارند، مشمول دریافت وام یک میلیون تومانی و بسته معیشتی 100 هزار تومانی هستند، ادامه داد: کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهاد های عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پردازان سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی مشمول این یاری ها نیستند.

شمس توضیح داد: برای دریافت وام یک میلیون تومانی باید کد ملی سرپرست خانوار با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است بدون کاراکتر اضافه به 6369 پیامک گردد و متقاضیان از روز دوشنبه (4 آذرماه) تا سه شنبه هفته آینده (11 آذر ماه) برای ارسال پیامک فرصت دارند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه بسته معیشتی 100 هزار تومانی به تمام اعضای خانواده داده می گردد؟ کفت: این یاری معیشتی بلاعوض، به تمامی اعضای خانواده تعلق می گیرد و تعداد اعضای خانواده به هر میزان باشد این بسته معیشتی به ازای هرکدام داده می گردد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان نمود: متقاضیان بسته معیشتی 100 هزار تومانی توسط وزارت رفاه شناسایی می شوند و در اختیار سازمان برنامه و بودجه برای واریز قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1484

به "مشمولان وام یک میلیونی و بسته معیشتی 100 تومانی چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشمولان وام یک میلیونی و بسته معیشتی 100 تومانی چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید