مشخصات کامل اسنپدراگون 6 نسل 1 فاش شد

به گزارش کد الکترونیک، کوالکام ماه ها قبل از اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه اسنپدراگون 7 نسل 1 رونمایی کرد. این کمپانی سپس مطابق معمول مدل پلاس تراشه پرچم دار خود را به دست کاربران رساند که مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته است. حالا این شرکت روی یک تراشه 4 نانومتری نو کار می نماید که قرار است به عنوان عضوی از تراشه های سری اسنپدراگون 600 معرفی گردد. البته با توجه به رویکرد نو این شرکت برای نامگذاری تراشه ها، این چیپست با نام اسنپدراگون 6 نسل 1 ارائه خواهد شد و حالا می توانیم به ویژگی های فاش شده از آن بپردازیم.

مشخصات کامل اسنپدراگون 6 نسل 1 فاش شد

به نظر می رسد این تراشه جای اسنپدراگون 695 را پر می نماید. در کنار بهره گیری از لیتوگرافی 4 نانومتری، حداکثر سرعت هسته های موجود در پردازنده به 2.2 گیگاهرتز می رسد. بعلاوه باید به پشتیبانی از USB 3.1 و حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 با سرعت 2750 مگاهرتز اشاره کنیم.

درون این تراشه مودم اسنپدراگون X62 تعبیه شده که در کنار فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز شبکه های 5G، از امواج میلی متری هم پشتیبانی می نماید. از نظر نمایشگر هم باید بگوییم گوشی های مبتنی بر اسنپدراگون 6 نسل 1 می توانند تا رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز را ارائه دهند.

این چیپست از سه دوربین 13 مگاپیکسلی، دو دوربین 25 و 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 48 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. برای علاقه مندان به فیلمبرداری هم باید به پشتیبانی از فیلمبرداری 4K HDR با سرعت 30 فریم در ثانیه و ضبط ویدیو های اسلوموشن با رزولوشن 270p و سرعت 240 فریم در ثانیه اشاره کنیم.

هنوز معین نیست که این تراشه میان رده در چه تاریخی معرفی می گردد ولی بدون شک تا قبل از شروع سال نو میلادی این رونمایی انجام خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2272

به "مشخصات کامل اسنپدراگون 6 نسل 1 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل اسنپدراگون 6 نسل 1 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید