مسابقات بین المللی تنیس جوانان، زوج دختران ایران قهرمان شد، رقابت خانلو و صفی در فینال

به گزارش کد الکترونیک، زوج تنیس دختران ایران در مسابقات بین المللی تنیس جوانان قهرمان شد و مهتا خانلو و مشکات الزهرا صفی نیز به فینال مسابقات انفرادی راه یافتند.

مسابقات بین المللی تنیس جوانان، زوج دختران ایران قهرمان شد، رقابت خانلو و صفی در فینال

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات بین المللی تنیس جوانان در بخش دختران با قهرمانی نمایندگان ایران در بخش دو نفره و حضور نمایندگان ایران در فینال انفرادی همراه بود.

در بخش دختران، مشکات الزهرا صفی با نتایج 6 بر یک و 7 بر 5 کومبا نیان گادو از اقتصادی را شکست داد و به فینال رسید و مهتا خانلو، ماندگار فرزامی را از پیش رو برداشت تا تنیسورهای حاضر در فینال تعیین شوند.

در بخش دو نفره نیز تیم های مهتا خانلو و مشکات الزهرا صفی با نتایج 6 بر صفر و 6 بر 3 مقابل زوج درسا چراغی و ماندگار فرزامی به رجحان رسید تا با این پیروزی در صندلی نخست بخش دو نفره بایستد. تیم چراغی و فرزامی نیز دوم شد.

این مسابقات فردا با برگزاری ملاقات فینال بخش انفرادی به سرانجام می رسد.

در بخش پسران تنیسورهای ایرانی برای حضور پر فینال انفرادی و دو نفره با حریفان خود مسابقه دادند. در نخستین ملاقات بخش انفرادی، یونس طلاور با نتیجه 2 بر یک مغلوب نماینده فرانسه شد و در دیگر مسابقه این مرحله تنیسور اکراین با همین نتیجه مقابل آرین اسمعیل پور فلاح به پیروزی رسید. به این ترتیب نمایندگان کشورمان در صندلی سوم ایستادند و فردا با انجام ملاقات فینال تکلیف تنیسور قهرمان می گردد.

در بخش دو نفره نیز تیم های سامیار الیاسی-آریو جوادی و آرین اسمعیل پور فلاح - محمد ایمان حسینی با عبور از سد حریفان خود پیروز به حضور در فینال شدند. این مسابقات فردا با برگزاری ملاقات فینال بخش انفرادی و دو نفره به سرانجام می رسد.

در این دوره از رقابت ها 32 تنیسور در بخش پسران از کشورهای ایران، فرانسه، سوریه، ترکیه، آلمان، لبنان و اکراین حضور دارند.

در بخش دختران نیز 25 تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه و اقتصادی حاضر هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 868

به "مسابقات بین المللی تنیس جوانان، زوج دختران ایران قهرمان شد، رقابت خانلو و صفی در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بین المللی تنیس جوانان، زوج دختران ایران قهرمان شد، رقابت خانلو و صفی در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید