مراسم تدفین کلاغ ها؛ تجربه تلخی که زنان کسب می نمایند

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - مراسم آیین ملاقات فیلم سینمایی مراسم تدفین کلاغ ها به کارگردانی ناصرقهرمانی در موزه سینما برگزار گردید.

مراسم تدفین کلاغ ها؛ تجربه تلخی که زنان کسب می نمایند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش روابط عمومی، روز گذشته پنجم خردادماه مراسم آیین ملاقات فیلم سینمایی مراسم تدفین کلاغ ها در موزه سینما برگزار گردید. در این مراسم پیش از نمایش فیلم و پس از امضای پوستر به وسیله حاضران، عوامل فیلم روی صحنه آمدند.

ناصر قهرمانی کارگردان این فیلم گفت: قبل از هر چیز می خواهم به احترام بابک خرمدین کارگردان جوانی که چندی پیش خبر ناگوار قتل او را شنیدیم یک دقیقه بلند شویم و سکوت کنیم. کارگردانی که در همین صندلی ایستاده بود و آرزوهای بسیاری داشت.

او ادامه داد: از تک تک دوستانی که تشریف آوردند تشکر می کنم و یادی می کنم از محمود نظرعلیان، بازیگر و محمدتقی سپهری مدیر تصویربرداری فیلم که نتوانستند بیایند. هم چنین از شورای سیاست گذاری هنروتجربه سپاسگزارم که امکان نمایش فیلم های خاص و متفاوتی را که قرار بود در کمد بمانند و دیده نشوند را در سینماها فراهم کردند. فیلم هایی که در این گروه به نمایش در می آیند با فیلم های گیشه و بدنه متفاوت هستند. شما قطعا نیامدید سرگرم شوید بلکه آمده اید با تماشا این فیلم ها فکر کنید و امیدوارم از این فیلم خوشتان بیاید.

کارگردان مراسم تدفین کلاغ ها در ادامه اعلام کرد: خوشحالم فیلم من در سینماهای هنروتجربه به نمایش در می آید، سینمایی که فیلم های کارگردانان بزرگی چون عباس کیارستمی، سهراب شهیدثالث و دوست و هم کلاسی من شهرام مکری در آن به نمایش در آمده است.

پس از آن رها پوررحمتی بازیگر این فیلم سینمایی گفت: منت گذاشتید بر سر ما و از حضور همه شما سپاسگزارم و امیدوارم حال دل شما خوب باشد. به اسم بازیگری که در این زمینه هنری کوشش می کنم و سختی می کشم می گویم که هنروتجربه خانه امن ما است و اگر هنروتجربه نبود، امکان دیده شدن زحمات عوامل فیلم هم دیده نمیشد. افتخار می کنم که به اسم اولین تجربه با ناصر قهرمانی کار کردم، کار کردن با او لذت بخش بود و حس خوبی داشتم. امیدوارم همین طور کنار هم پیش برویم و اتفاقات خوبی بیافتد.

در ادامه ثمین ولی زاده بازیگر نقش اصلی و جوان این فیلم اسم کرد : بازی در این فیلم و با ناصر قهرمانی برای من تجربه خیلی خوبی بود. ناصر قهرمانی کارگردانی فرق دارد. دیدگاه، افکار، مدل رفتار با بازیگران و فیلم سازی او خاص خود او است. امیدوارم بازیگران دیگر هم بخت همکاری با او را پیدا نمایند.

ولی زاده درباره نقش خود در این فیلم شرح داد: هر روز زنانی را می بینیم که از کنار ما رد می شوند، بدون آنکه فکر کنیم چه مسئله ای می توانند داشته باشند و جامعه امروزی چه خطراتی برای زنان دارد. چه برای من به اسم دختری 20 ساله یا مادرم، خواهر کوچک ترم و… در جامعه امروزی به علت مسائلی که وجود دارد، زنان دچار تجربه های تلخی می شوند. در این فیلم از همین مسائل صحبت می گردد و امیدوارم این فیلم باعث گردد که همه ما به این مسائل بیشتر فکر کنیم. این که چه کنیم تا زندگی روزمره یه زن در این کشور راحت تر و بهتر گردد.

پس از آن مهدی مرادی دستیار کارگردان و برنامه ریز مراسم تدفین کلاغ ها در سخنانی کوتاه گفت: تبریک می گویم به ناصر قهرمانی و همه عوامل فیلم بابت همه زحماتی که کشیدند و امروز نتیجه و حاصل آن را می بینیم. من جزو کوچکی از این گروه بودم و خوشحالم امروز در کنار شما فیلم را ببینم.

سروش تختی بازیگر این فیلم هم اظهار کرد: ناصر قهرمانی استاد من است و خوشحالم اولین تجربه بازیگری در این فیلم رخ داد. با اینکه به بازیگری علاقه ای ندارم اما هر چه که قهرمانی از من می خواست با کمال انجام دادم و می دهم. فیلم را ندیده ام و خوشحالم که در کنار شما برای اولین بار فیلم را می بینم.

در خاتمه معصومه یوسفی، طراح صحنه و لباس فیلم تاکید نمود: سپاسگزارم از ناصر قهرمانی که به من اعتماد کردند و فرصت تجربه کردن در این فیلم را داشتم. امیدوارم از تماشا آن لذت ببرید.

در خاتمه این مراسم فیلم مراسم تدفین کلاغ ها برای حاضران به نمایش عایدی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1861

به "مراسم تدفین کلاغ ها؛ تجربه تلخی که زنان کسب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تدفین کلاغ ها؛ تجربه تلخی که زنان کسب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید