محدودیت نو ایالات متحده برای دنیای تکنولوژی ، حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع شد

به گزارش کد الکترونیک، ایالات متحده خاطرنشان کرد که حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع است. این موضوع در خصوص انواع محموله هایی صدق می نماید که به نوعی با باتری های لیتیوم یونی سر و کار دارند.

محدودیت نو ایالات متحده برای دنیای تکنولوژی ، حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مصرف باتری های لیتیوم یونی در ایالات متحده بسیار بالا است و کاربردهایی متعدد دارد. جالب است بدانید بسیاری از تلفن های همراهی که هر یک از ما استفاده می کنیم نیز به باتری های لیتیوم یونی مجهز هستند، البته محدودیت های تازه ایالات متحده صرفا برای محموله های سنگین اعمال می گردد و قرار نیست کاربران از همراه بردن گوشی های هوشمند خود داخل هواپیما منع شوند.

به نظر می رسد هدف اصلی دولت ایالات متحده از تصویب این قانون حمایت از کاربران و تضمین امنیت و آرامش آنان است. شاید اگر به خبرهای دنیای فناوری علاقه مند بوده اید، به خاطر دارید که طی سال های اخیر، باتری های لیتیوم یونی حواشی متعددی ایجاد کردند و انفجار گوشی های سامسونگ به ویژه گلکسی نوت7 نیز حاشیه ساز شد.

قوانین تازه وزارت حمل و نقل پس از سخت گیری های کنگره طی سال گذشته به تصویب می رسد و قرار است شامل مسافران یا خدمه پرواز نگردد. وزیر حمل و نقل ایالات متحده در بیانیه ای گفت: این قانون امنیت را برای مسافران افزایش می دهد

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2329

به "محدودیت نو ایالات متحده برای دنیای تکنولوژی ، حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت نو ایالات متحده برای دنیای تکنولوژی ، حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید